Bad_Brett: Tycker man ska gå tillbaka till kedjorna vi hade mot AIK, Marenis i första och Aagaard i andra. Aagaard behövs i andra kedjan nu blir det lite så att ingen av dom två kedjorna funkar.
Väntar mig mer av Marenis, Woods, Aagaard, EJK, Sven. De har spelat i ligan och har ingen anpassningsperiod, de måste upp ett och två steg.
Josh tycker jag är ok sett till att det är hans andra match och han är ny på stor is. Tycker dock han visar upp en helndel skicklighet och är trygg med puck. Höll ju på att göra sitt andra på ett snyggt sätt.
Smurfen: Nej, inte ett dugg snarare sämre. Karlin måste vara skogstogig över insatsen hittills, ser bedrövligt ut och de så kallade tongivande är mer eller mindre osynliga. Mot ett bättre lag hade vi legat under stort
Silly: Man åker för lite skridskor. Då får man problem med passningsspelet, så puckarna kommer bakom eller framför kompisen. Ingen visar sig heller så man hittar inte ens någon att passa utan blir passiv.
{5647}: Om du bemödade dig att läsa så gällde jag på utespelarna och konstaterade att Nygrens insats på målet inte är speciellt övertygande. Sen har han väl revanscherat sig för målet med de senaste räddningarna.