1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480354 inlägg · 4078 ämnen

Modo - BIK Karlskoga 21/12

« · 1859039 · » Till forumet


Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Monno: Bara det faktum att Modo som hemmalag mot seriens klart sämsta lag tar 3 st To many plagers on the ice visar klart på vilket tragiskt fokus det är på spelare och ledare!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Robin Ztorken L: Håller med Tobbe E är helt värdelös.

Jag förstår att ni ställer in framtida besök, jag har iaf fått nog nu.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Robin Ztorken L: Läste att Modo INTE budgetterat för slutspel. Förstår varför efter en sådan här kväll.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Supertrött: Nja BIK allt 5 skott i 2a så fullt så illa är det inte. 5mål på 16 skott tycker jag han sa nu?

Det sjuka med matchen är ju att det är en sak att förlora när man är lite off en dag och motståndarna kör över en.
Men denna match är ju Karlskoga riktigt jävla dåliga? Detta måste lätt vara det sämsta lag vi förlorat mot. Imponerande dåligt på nå vis.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Supertrött: Jag hade tänk bjuda med min flickvän på Lövenmatchen nästa vecka, men jag tog beslutet idag att vi ställer in.

Nu är vi visserligen bara 2 men det finns nog fler som tänker som mig, många bäckar små..
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Monno: Enda återstående alternativ angående # 67 är att värva backar och förvandla honom till C.
Annars kan han dra, för som försvarare är han oduglig!
Det har jag sagt sedan september månad
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
wolper: Svårt att veta vilken inställning man kommer ha den matchdagen. Den verkar ju kunna variera rätt hårt.

Wallin stackarn får sin fina statistik förstörd.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Confusius: Jag tror det blev 5 skott, 5 mål. Kan väl aldrig ha hänt på seniornivå?
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Supertrött: våga man ens åka på leksand och björklövenmatchen? vi har ju vekaste och slarvigaste laget i sverige
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Monno: Huh tänk er siffrorna nästa veckan när spelarena kommer tillbaka från julfiranden, så färdas raskt rakt ner mot kval.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Robin Ztorken L: Och nu närmast är det hemmamatcherna som ska ge intäkter och man marknadsför sig på det här viset i två matcher på raken.
Tyvärr tror jag det är en ny vek generation som inte klarar av utskällningar och straffträning men det är fan det de ska ha.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: skicka upp han på läktaren eller förhandla bort hans kontrakt. tur jag inte ser skiten på bild. synd att modo slarva bort sin plusstatistik
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Monno: Säcken sa att man varit träningsledig för att ladda batterierna, verkar ju ha gett svagt utslag.
PP för Modo nu, samma odds på borta som hemmamål
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
MODO Hockey - BIK Karlskoga 1-5
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: Vi måste ju ha något där ;)
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Monno: Tobias Ericsson gör det svårt att tycka om honom ibland...

Fattar inte. Hela laget ser ju ut att gå på valium. Har man mumsat julbord hela veckan eller?

Blir detta möjligtvis säsongens största förlust?
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
wolper: Så går Ericsson bort sig och det blir 1-5, hur kan säcken ens överväga att spela honom som back?!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Supertrött: 1-5 Hahaha Tobias Ericson!?
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Confusius: Har man nu valt ishockey som sitt yrkesval, då ska man kunna slå ett pass på mer än två meter på rätt blad, annars ska man byta jobb.
Inte många i Modo som klarar det idag...

Dom ska skämmas över dessa två matcher, utspelade av VIK o BIK, hemmai Lyan???
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
modo är ju så sjukt dåliga när de dippa att de får skitlag att se bra ut
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Confusius:
Så onödigt men rätt så symptomatiskt....
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
MODO Hockey - BIK Karlskoga 1-4
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Monno: Haha alltså vad håller BIK på med? Dom spelar så sjukt osjyst att domaren inte än kan låta bli fast han vill.

Vad håller Modo på med är väl kanske bättre fråga iofs... Det står alltså 1-1 i en period där BIK Dan inte gjort en knop. Snacka om att förlora på eget grepp.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
4 skott, 4 mål.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: Något e riktigt fel i föreningen! kanske ska inse att de inte kommer ha en chans på shl. ska de verkligen ha den målsättningen då. spelarna verka ju inet klara av den pressen. pinsamt med två boxplaymål.... modo är fan pinsamma
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Tarasov: individuella misstag, individuella misstag, individuella misstag, individuella misstag, individuella misstag! Please shot me!!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Så slarvar Modo och Bik gör sitt andra mål i boxplay.

Detta är inte acceptabelt
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
sedan när får modo med sig något av domaren..
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
atomragnar: Alltså BIK gör ju typ inte ett knop mer än fulspel just nu.
Tog domaren inte avvaktande innan Ericssons mål? Var ju årets längsta holding.

Fortsätter BIK lika tafatt har vi ju faktiskt en chans. Än om vi känns en aning trubbiga idag.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Confusius:
Bra start på 3:e gasen i botten!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
wolper: Detta gäller hela laget, även ledarna, bara det att man tagit 2st 6 man på banan på 2 perioder är riktigt jäkla uselt.
Nä detta lag, dennna klubb, denna förening är inget annat än ett stort skämt. Man bränner hela sitt kapital, får miljonbidrag av kommunen som man bränner på ingenting, sen lurar man alla med att få pengar till ett museum som man sen bränner på dyra spelare som är lata, sen lovar man bättring och ramlar ur shl, nu försöker man ge sken av att man har ambition att gå upp igen fast man återigen är precis lika meningslösa som tidigare år, ett gäng som är lata och bekväma hockeyspelare, bra spelare i sina bästa stunder, men lika tvärusla i sina sämsta stunder, med andra ord ett lag som inte kommer dra publik, inte vinna stora matcher och kommer sluta någonstans i mitten!

Stort Grattis Modo Hockey

”Det stora laget med dom små spelarna”
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
MODO Hockey - BIK Karlskoga 1-3
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Så jävla besviken, 4 raka vinster, och nu har vi snart 4 raka torsk och rakt ner i tabellen. Det kommer inte att blir någonting av det laget i år det är ju övertydligt. Jävla soppgäng.. ska väl inte säga att jag är förvånad.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Tråkigt att modo skall dras ned av spelare som inte ger allt alt klarar av pressen. de har då mycket att bevisa i sista
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Axle San: Jag vart osäker när det stod 3 skott/ 3 mål. Måste fan vara rekord.
Inte bra för Wallins självförtroende speciellt som laget mer eller mindre lever på målvaktsinsatserna.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Robin Ztorken L: Hahaha ja helt otroligt, dom har suttit på botbänken halva matchen, skjutit 10 skott, och leder med 3-0!!

Borde inte folk i ledningen ha insett nu efter 10 år att du har inte råd med att halva backuppsättningen inte kan hantera den defensiva delen av sporten, det har kostat oss en SHL-plats, och om det inte åtgärdas kommer att kosta oss en plats i Allsvenskan! Blir så satans frustrerad!!

In med två defensivt starka backar NU, helst igår!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: Förr i världen fanns det ett TV-program, som hette Biggest Loser, där skulle Modo varit med!
Stensäker vinnare!!
Om det ännu existerar är det bara att anmäla Modohockey, snarast!!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
kulltorp: Missat typ allt utom sista 4min av 3e. Men BIK spelar ju inte ens hockey och vi lyckas ändå inte får farligare lägen?

Ztorkens Jojjo beskrivning passade rätt bra på detta lag.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gusse: De blir söndercheckade och rädda, de vågar inte ens gå på mål vid frilägen när de hör någon bakom ryggen. Och så får de skicka laget på en veckas passningsträningsläger eller så får materialaren sluta såpa klubborna inför match. Modo har tagit julledigt.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
kulltorp: Vi här f.ö. liknande h maka upplevelse när Timrå for till Västervik och Troja och sopade noll..I ett läge när vi kunde ha ryckt i tabellen..Man blir galen. Det verkar inte som att spelarna vill vinna ibland.
Kan man verkligen inte begära att ett gäng heltidsanställda hockeyspelare ska kunna ge 100procent i ca 10-15 min 2ggr per vecka???
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Sätt in Styf på backen gör sig bättre där Johanssons spring pojke obegripligt att han är kvar. Vilket bollplank till Särki stakars sate som att bolla med en groda
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Robin Ztorken L: Man skämms ju att säga att man håller på Modo, den känslan har jag aldrig haft förr!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Supertrött: Såklart
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
kulltorp: Räknas skott i mål som skott på mål?
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Confusius: Dessutom hade man spelat halva matchen med en man mer, och lyckades ligga under med 0-3, en bedrift i sig.

Om det är någon, mot förmodan, som sett en passning hittat rätt blad räck upp en hand!!
Inte en enda pass som sitter på rätt ställe, det är så dålig att man får krupp.

När tätkänningen hägrade blev man utspelade, hemma, av två superbottenlag.
Ska man skratta, eller gråta?
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: Så är det, och det är förbannat märkligt att under så många säsonger se så håglösa ut! Hur svårt kan det vara att värva spelare med rätt attityd, eller är alla spelare såhär idag?

Om MoDo har några som helst ambitioner med sitt herrlag kan man inte ha backar som är så usla defensivt som Ericson, Enström, Sellgren, möjligtvis 1 max 2 st, men vi har ju en 3-5 st varje säsong!! Deras misstag kostar oss en jävla massa poäng!
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gusse: Har vi ett bortskämt gäng som är rädd för att få blåmärken eller är de så psykologiskt svaga så de behöver en psykolog?
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: Det är väl det som är det största felet på det här laget. För många spelare som är rätt nöjd med att bara vara här och lägger inte ner jobbet som behövs för att vinna varje match. Behövs fler spelare som hatar att förlora i laget
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Confusius: Man kan förlora, sen kan man förlora för att man är lat, ointresserad, saknar vilja och inställning.
Kommentera

Sv: Modo - BIK Karlskoga 21/12
Gavelo: Det är alltså avgjort efter halva matchen, hemma, mot Bofors!! Torsk hemma mot dom två sämsta lagen i serien, hemma, två matcher i rad!!
Kommentera

« · 1859039 · »