1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 545930 inlägg · 4162 ämnen

Modo-Björklöven 3 jan 2026

Modo-Björklöven 3 jan 2026
Är det någon av er som har koll inför matchen på lördag. Jag panikköpte tre biljetter igår utan att tänka efter. Köpte sittplats på 310. Kan man verkligen sitta där som modosupporter? Har för mig lövarna brukar utvidga sin klack över den sektionen….

Sv: Modo-Björklöven 3 jan 2026
Modofan: Om du sitter där och inte vill riskera bråk får du nog klä dig neutralt och hålla en låg profil.

Modofan: Sitt där och låtsas vara Lövare. Säg saker som: "Löven har verkligen uppfunnit en ny typ av världsledande anfallshockey, Kenttä är en magiker".

Gott Nytt Hockey-År till alla på Hockeysnack!

hockey_21: Äh, dom där ultras med kroppsbyggnad som sugrör är inget att vara skraj för, bunta ihop 3-4 st så håller resten sig lugna sen 😎😉

Gavelo: Haha är det några supportrar jag inte är rädd för så är det lövens. Men kommer få psykbryt av att sitta där om vi torskar. Är de där ståplatsbiljetterna på 417 nått att köpa eller är det skitstser dom öppnat upp?

Modofan: Dom är ovanför sittplats upp mot taket har jag för mig.

hockey_21: Eh vart nåstsns kan man stå där? Lär va rätt dåliga platser eller?

Modofan: Jag har stått där förut och precis, det är inte ståplatser i ordets rätta bemärkelse. Två trappsteg av trä man står på bara, som är placerad längst bak efter alla stolsraderna. Väldigt provisoriskt, men används ju bara när det är stor efterfrågan så.

Framnäs: Men är sikten bra? Har inget problem att ställa mig där om man bara ser planen. Hellre det är att låtsas vara lövare

Gavelo: Haha ja killar som inte tränar har jag ingen respekt för. Hoppas dom fick ett gymkort till julklapp

« · 2961096