1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532224 inlägg · 4126 ämnen

Modo - Björklöven

Sv: Modo - Björklöven
modomille: Nej, inte jag heller.

Kvalitetsskillanden på jellvert och tim är som natt och dag.

Tarasov: Ber till gud att Tim får spela ikväll, fattar inte varför han är utanför laget.

Tarasov: Ha Ha Ha, så kan det gå

Gavelo:
Ja det känns lite konstigt när de positivaste härinne är Ztorken + en Brynäskille..... ztorken tror ju trots allt inte att vi skall kvala till div 1 och vill bara byta ut 8 spelare😉

Gavelo: Alltså det är inte så ofta jag tror på Modo men Löven har verkligen inte rosat marknaden på bortaplan i denna helvetets serie.

{8399}: Jag säger som Weiron Holmberg sa till Lasse Åberg i filmen ”Den ofrivillige golfaren”
- Sluta va så förbannat positiv stickan, tänk på att du är svensk!

Tarasov: Förmodligen

{8399}:
Hagelin två ass antar jag😁😉

Gavelo:? Modo gör 4....Enström 2 (Babylycka), Wernblom och Jellvert,

{8399}: Vem gör Modos enda mål tror du?

;)

{8384}: Kvällens drabbning blir en relativt enkel historia för Modo, 4-1 känns som realistiska siffror och de det fjärde målet i tom kasse.

{8384}:
Om jag tolkade allehanda rätt igår så är JJ och JE utanför laget. Kanske innebär det att Linus P får chansen igen. Tim W lär få starta iaf.

Modo - Björklöven
Dags för match igen då! Idag hoppas jag på 3 poäng där hela laget håller framåt som bakåt. Så vi kan få lite revansch. Om Linus pettersson spelar så kan han gärna få måla så att han behåller självförtroendet och växer. Vad tror ni om dagens match?

« · 1935582