1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

478908 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Björklöven

« · 1935727 · » Till forumet


Sv: Modo - Björklöven
wolper: Skjuter man 100 skott så ska väl nått gå in till slut :D
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
wolper: Oj den där vill Masiello ha tillbaka, snygg dragning!

fyfan två mot noll en sekund senare
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
J F K: Sällan är man väl så glad som nu av att man hade fel 😉
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
wolper: Fån vad bra Hagelin är! 😅😅😅
Skämt åsido det var fasen på tiden att han gjorde nåt vettigt.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov: 2-1 Den såg man fan inte komma, Löven har verkligen målvakts-problem
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
wolper: fan va snyggt hagge!!!! Kul å se glädjen!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Gavelo: Så illa som det är nu önskar man att straffarna kunde börja nu.

Hagelin. Va i helvete hände?
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov: Löven avgör snart, 18:12
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov:
Vore fantastiskt om Linus P fick avgöra idag
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Nucky:
Fin tackling av lövenspelaren, lagom hård men ändå där. Hur glad är man inte över Lundinvärvningen...
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Ogie Ogilthorpe: Björklund var ok i två perioder, men nu är han och Häggström bedrövliga i tredje.

Det måste verkligen sitta förbannat mycket mentalt nu.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
J F K: Ytterligare en spelare som man kan ifrågasätta är ludvig elvenes.

Ok i de första fem matcherna, sedan dess inte nån jag vill spela framför egna spelare som vi har på kontrakt över nästa år också.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
wolper: gilla lundin som fan men han är sjukt osäker bakom mål
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Domsjö: Känns skönt att vi har Hagelin på 2 år
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Domsjö: Ja, Hagelin gör verkligen ingen glad. Oerhört märkligt att han får så mycket speltid.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
wolper: Westberg har så sjukt dålig koll.
Ett skott som smiter in första stolpen släpp det för fan.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
J F K: ja det har verkligen jämnat ut sig
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
MODO Hockey - IF Björklöven 1-1
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
kulltorp: Nej, nu har han tagit fyra raka Lövenspelare så nu kan man inte klaga.
Klapp-klapp-spel ger utdelning...
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
hk: Fy fan vad Hagelin är dålig.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius: 1-1 Oscaaaar Masiello!!!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
hk: yesss fan va viktigt. Tack eriksson!!!!! Haha å pp mål
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Gavelo: Linus är matchens höjdpunkt!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
J F K: Ni har verkligen domaren emot er idag.. :-)
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Gusse: Är väl helt enkelt att alla andra lag har blivit bättre allt eftersom säsongen gått medans Modo stått still i utvecklingen.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Nucky: Angående 300kg-linan så är dom ju fysiska brunkare alla 3, är det inte bättre att pytsa ut dom i varsin kedja?
Sedan måste vi ju för fan nån gång skeppa iväg alla långsamma spelare vi har, vi måste ha in intensiva skridskoåkare en gång för alla, titta på Västerås!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius: var nog för stolpskottet han sköt förra matchen....
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Gusse: Man kan alltid skrämma medelmåttor att överprestera kortare perioder, över längre perioder krävs klass och kunnande!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Robin Ztorken L: Ja, det tråkigaste norrlandsderby jag sett. Känns så sjukt avslaget när man vet hur galet svårt vi har att göra mål. Trött på att se oss fippla med pucken, missa passningar och anfalla en och en..

Är förresten benägen att hålla med dig om 300kg, vad har dom gjort för att få fortsätta spela ihop?
Alla andra flyttas runt som schackpjäser, men dessa får fortsätta oavsett hur dåliga de är.
Stör mig också nåt jävulskt på Björklunds nonchalanta beteende med flippmackor han inte klarar av.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
hk: Man undrar vart det tog vägen. Första 10 matcherna hade man ett påhittigt kreativt , snabbt och roligt anfallsspel. Hur ett helt lag kan tappa så mycket är konstigt. Nånting måste det bero på. Började man slarva med träning? Inställning? Vad?
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Robin Ztorken L: Löven är fan inte bra, men vi lyckas vara sämre! Det här börjar se riktigt oroande ut, vi skriker efter nyförvärv
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Domsjö: Fungerade i början av säsogen, fast då fungerade resten av vårt anfallsspel också.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov: Ja skottkartan i all ära men vi har väl skapat två heta chanser på två perioder, varav ett i stolpen.
Bortsett från det absolut noll!!
Så uddlöst tragiskt kasst, vi spelar ändå hemma och uppträder som tandlösa kärringar :-(
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Gavelo:... Skönt med pausvilan. Fascinerande hur dom kan blanda och ge så mycket. Första perioden tycker jag dom spelade bra, sen andra puh!
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Gusse: Ja inte gör spelarna så att man väljer å gå på matcherna precis heller !!

Själv valde jag att inte fara trots kort !
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
J F K:

Nu var det inte i pp utan det var ett par byten efter. 300kg kedjan spelade framåt och enström eriksson var back och det var i 5 mot 5 och inte direkt efter utvisningen.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov:
Skottkartan antyder iaf att Modo spela lite bättre i andra avsluten har krypit närmre mål. Antar att man vakna efter sina PPn
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius: Ja personligen retar jag mig på Björklund som verkar tro att han har mer hockey i sig än vad fallet är. Bara för att han spelar i modo behöver karln inte tro att han ska spela som Foppa.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
4700 på plats. Missar vi play off så blir det ingen rolig säsong ekonomiskt heller.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
RagnarLodbrok:
Får mig att tänka på när jag en gång drömde att jag skulle få dra på mig A-lagströjan i Modo varpå jag påpekade att jag har lite problem med min baklängesåkning. Fick till svar att det nog kommer lösa sig då jag har en hel vilja som de vill åt....
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Rytter: Ja, men det är inte första gången Ericsson är back i PP.

Linus styrning var värd ett mycket bättre öde. Speciellt med tanke på hur ohygglig tur löven hade på sitt mål.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Webmaster: vilken dötrist match. När vi har okej defensiv försvinner all offensiv
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov: En blind människa hade spelat bättre pp själv en MODO
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius:

Jag har sett nått värre. Johan Eriksson inne som back något byte nyss.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius: Jo, men man blandar så jäkla mycket.. Hur ska man våga spela ut när man bänkas när det inte fungerar. Jag tror att hattandet med laget börjar bli alldeles för mycket.

Jag skulle nog skicka ett par spelare så att man får lite lugn och ro någon gång.
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
RagnarLodbrok:
Ivan Drago!!!! Kan iaf gå på knock
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius: Nej vaktmästaren
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Confusius: Hellkvist agerar så desperat och blandar runt alldeles för mycket
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Tarasov: Tommy Enström i PP, jag tror fan att jag svimmar!! Vem blir det härnäst, materialaren?
Kommentera

Sv: Modo - Björklöven
Petosöjä: Björka har ett jättebra skott. det slutar med att han ska slå backhandsflippar som om han vore Susse. Har vi bara korkade spelare?
Kommentera

« · 1935727 · »