Hawerchuk: Han skulle skjutit själv, me annars var det lysande. Annars tycker jag fortfarande att Warg är bäste modoit. Kanske dags att släppa fram Signal-Bergius? Han kan väl inte vara sämre än Espeland? Två utvisningar för för många man på banan i samma period är ju för bedrövligt. Jag säger sparka Snellman och spela Weber där istället. Tim ser faktiskt rätt ok ut när han är inne.
Några effekter av att det är många skador och en massa omvaskningar i femmorna är ju de 6 man på banan viåker på, samt att vi aldrig är ritkigt tighta i markeringarna i egen zon, många fria lägen i slotten.
källan: Om man ska vara blott en aning nyanserad så är väl Karol en av få som gör en bra match i dag - och han har ju lite att jobba med kan man lugnt konstarera... Hans medspelare är ju allt annat än snälla mot honom.
Berka: Nej du får naturligtvis skriva vad du vill, men de flesta skulle jag börja läsa det du skriver om du tänkte till lite, du skriver ju dessutom 100gr samma sak/dålig match av modo.
spud: Vadå oigenomtänkta?! Titta på matchen!!! Vi har 2-14 i utv(min) förlorar skottena med 23-6 hittills och vi är helt utspelade. Med detta lag vi har idag hade jag inte trott annat heller,och jag vet att med fullt lag e vi topp 4 i es. Men visst kan jag sluta skriva detta och bara vara possitiv i boken om ni mår så dåligt av att jag skriver detta?!
Modoante: Om jag chansar på att du menar svälja, så tror jag nog att det kommer bli bättre med en 1-2 matcher till om vi inte får en massa skador till.
spud: Hoppas det starkare laget kommer tillbaka innan kvalserien börjar.. Bara vi går till slutspel så blir det skoj. Där skiter ja i om det blir Linköping eller Djurgården!!
Vi är i en svacka, alla inkl Krizan är i svacka. Bara att svälja och förstå. Att döma ut och vilja sparka spelare som tidigare har haft hög standard i modo dressen känns aningen pissnödigt just nu. Det är förmodligen så att alla runt laget vetat om att det skulle vara en svacka just nu, och det är därför som de flesta kommentarer från laget bygger på att man ska fortsätta jobba vidare.
Vi kommer komma tillbaka som ett starkare lag med mer energi när formen återvänder.