Skulle plockat in myrenberg även om det hade varit oetiskt, men där hade man ju åtminstone möjlighet att förstärka mv-sidan och sätta lite griller i huvudet på biffarna.
{10015}: Att den här finalserien ens spelas. Brynäs är klara. Gott så, ser fram emot att köra ”Taskigt kaffe, Thomas Di Leva, dålig klack och dålig arena” i Erp till hösten.
Costanza: Ja, hockeyallsvenskan engagerar som vanligt. Skulle vilja se nåt mer lag få chansen att gå upp, men slutspelet i allsvenskan har blivit en hit. SHL-slutspelet är dolt i dimma ännu en säsong, fast måste nog se avgörandet i morgon trots allt
Elysium: Och jag är sjukligt less på Brynäs mållåt, vilket kanske iofs är ett gott betyg till Brynäs, och håller nästan bara därför på DIF😉 Skämt åsido, men låten känns som tagen ur ett barnprogram. Tänker typ på Baby Shark-låten.
puffe: Två klassiska vinnarlag så jag tror många är nöjda över det i alla fall. Blir bra tryck i båda arenor och det tycker jag är kul för HA som liga och supportrar.
puffe: enda anledningen till att jag smått hejar på dif (tar emot) är att jag inte är så för att lag bara ska ner i ha och vända på en säsong... hoppas ialla fall det blir mer spännande än 4-0, 4-1 i matcher. Sen får de gå som det går, gärna game 7 OT.
Costanza: Om nåt lag måste gå upp(hoppas fortfarande på Coviden) ser jag hellre Brynäs, men vill gärna se Djurgården vinna åtminstone en av de första bortamatcherna, så det blir lite finalspänning. Inget lär väl slå förra året, men ändå kul om det blir en lång serie
{5647}: sen är det ju tragiska omständigheter med hans mors bortgång som gjorde att han stannade i umeå istället för finland... varit tuffa år för honom.
{10522}: Det är fint i Gävle faktiskt. Saknar stan. Krogtät och lummig. George är under 100 kilo för första gången på länge. Det lönar sig ibland att vara pank. På Statt 1994 vägde jag 85 och var snygg. Fattar inte var dessa 15 mjölkpaket på kroppen ska tas ifrån nu dock.
Elysium: ramlade in på björklöven och jesper lindgren, tragiskt hur hans karriär har gått ändå. kanon som 19 åring i modo i allsvenskan, sen två säsonger i toppligan i finland, ahl.. och nu går han snart in på sin femte raka säsong i allsvenskan.
{5647}: Blir kul att se ikväll ändå. Kan bli grinigt, och saknar DIF AA så rinner det nog iväg. Men det är final och många miljoner på spel. Skönt att bara sitta och knappt bry sig. Har visserligen bott på Brynäs och har svårt att glömma goda kaffelukten på morgonen på väg till jobbet. I Stockholm slängde de ut mig från Café Opera efter 20 minuter.