Frisco:
7-0 i numerärt underläge. Samtidigt gör Brynäs 3-1 borta mot Nyköping.
Portello:
Enligt Sportradion är pucken mantalsskriven i Skellefteås försvarszon.
Frisco:
Inte för att sabba några drömmar eller så, men jag tror att du passar bättre som fröken.
Frisco:
Enligt sms från en TIK:are var han tydligen inte särskilt smart, #44. Jag gissar på "dumbom".
knaskamilla: Realist, vad är det? Hur mycket realist var de som trodde på Mora för ett år sen?
Nyköping har faktiskt allt i sina egna händer. Man möter Brynäs hemma på onsdag (och då är man ett hemmastarkt lag..), Leksand borta två dagar senare, och sedan avslutas serien med MIF borta (MIF som kan vara helt avsågade då).
Upplagt för Nyköping, alltså!
Portello:
Leksand i ES? Ja, gärna. Härliga Daladerbyn och ytterligare ett vedkapargäng att hata. Lirarnas lag Leksand är ju numer skogshuggarnas lag Leksand. Dessutom kommer de ta med sig Superstars till ES, Sveriges bästa klack i mina ögon.
LIF och Schtaan till ES.
Portello:
Jaha. Ja, ska vi vara överens så ser jag hellre Nyköping där, då. Fast hur stor är den chansen? Jag försöker vara lite realist... ;)
Martin S:
Tråkigt, MIF-fansen är trevliga. Nu lär man väl inte se till dem så mycket mer, i alla fall inte den närmaste tiden. Fast själva hockeylaget klarar jag mig iofs utan. Nu ska jag börja hålla tummarna för att Leksand går upp tillsammans med Skellefte. (Inte för att jag hyser några särskilda känslor för Leksand, dock.)
Per HApps:
Vore kul om dina ungar raderade din användare från HS igen. Ja, eller om du slutade mala på om samma fjantiga saker heeeela tiden. På tal om kul, alltså.
I övrigt hoppas jag verkligen att Skellefteå och MIF gör två mål till och att Oskarshamn gör sju.
knaskamilla: Har svårt att bestämma mig för om det här är en positiv eller negativ kommentar:
"– Jag har varit där flera gånger och gillar verkligen orten. Både människorna och affärsläget. Det är lite udda och det är sådana platser vi söker, säger Benny Andersson."
Frisco:
Jag trodde deras starkaste argument för att få köpsugna till deras lilla by var Parant, samt den ständiga rean på mörkläggningsgardiner på tygaffären.