Hälge:
Nu kom äntligen utvisningen på Gerber för hans konstanta vevande med klubban runt kassen.
Frisco: Själv har jag bara toppeninlägg från början till slut. Se mitt första bara
| |||
| Rock n roll, rock n roll, rock n roll!!! | |||
| El Maco | 2001-06-30 00:13 | ||
Frisco: hmpff jag som trodde på en lugn kväll ute på HS ;-)
Förresten så vann Vemdalen mot Brasilia idag med 2-0 :-)
Frisco:
Jag klankade inte ner. Nu övertolkar du saker. Tänk att folk inte kan sluta med sånt.
Poffa:
Verkligen. Och supporten hos Örnsat är dessutom helt underbar, de har alltid förklaringar till varför det inte fungerar och beräknade tider när det ska vara klart (som sedan visar sig stämma). Nä, jag ångrar verkligen att jag sa upp mitt abonnemang och beställde BBB i stället.
Frisco & knaskamilla:
Så enormt förvånande att Stadsnätet inte fungerar. Det som är så bra skött och med så duktig driftpersonal.
Albert Hall:
Jag har redan så stark och vältränad kropp, så jag vågar inte testa det där cykelmodemet. Man vill ju inte se ut som ett missfoster, liksom.
Frisco:
Ja jävlar, på jobbet fungerar det! Själv tänker jag dock inte gardera något, då jag kallt räknar med att det fungerar hemma också när jag återvänder dit på söndag.
scim:
Nä, i egen zon och om man kastar mot puckförande spelare tror jag det är. Men det såelar ju liksom ingen roll då klubban går av och man knappast kan beskylla Samme för att avsiktligt kasta iväg klubban.
Skönt att Frölunda trots det kör över FBK.
Tomas Andersson gör årets tabbe. Karln är ju inte riktigt klok. Hur fasen kan det dömas straff i det där läget? Klubban går ju av, han kastar den ju inte.
PINSAMT!
Frisco:
Tja. Av de som spelar hockey nu håller jag mest bara på Skellefteå, MIF och Frölunda. Av de som barmarkstränar håller jag enbart på MoDo.
Portello:
Jag ska hjälpa dig att gissa. Det ena laget kommer att vara Brynäs och det andra kommer inte att vara Skellefteå. Detta grundar jag på att inget, verkligen inget, går min väg nuförtiden.
Skönt att Frölunda bjuder på att håna motståndarna utöver den fullkomliga överkörningen som utspelar sig på isen.