Poffa:
Helvetes satans jävla skit-Skellefteå. Inser de inte att BIF inte förtjänar en plats i ES längre? Suck.
Frisco & Poffa:
Det känns som att det är lite olustig stämning här just nu, så jag tänkte liva upp den lite genom att berätta om när jag var på MammaMia och åt lunch i fredags. Hockeyspelarna i ett av hörnen gav nämligen dricks till någon av de som jobbade där, varpå hans arbetskamrat gick fram till dem och upplyste dem om att de faktiskt var tre som jobbade i servisen - och att de därför borde få en krona till så att de kunde dela lika.
Frisco:
Jag bor i Örnsköldsvik. Det är ju en grad av hur exakt man vill ange det. Jag anger staden, vissa anger stadsdelen och du anger gatan. Varför skriver du inte ute vilket nummer du bor på? Skäms du för det huset?
Frisco:
Långt ifrån. Jag har frågat en fråga som jag tycker är snäll.
Frisco:
Äääh, säg som det är i stället. Du är avundsjuk och skulle hemskt gärna vilja bo i Gullänget. Jag tror inte någon tar illa upp om du trots att du bor på Nygatan skriver Gullänget i frånrutan.
Frisco:
Jag gav ett seriöst svar, med en liten tvist därefter. Jag klipper in det så slipper du leta.
"Jag bor i Örnsköldsvik. Det är ju en grad av hur exakt man vill ange det. Jag anger staden, vissa anger stadsdelen och du anger gatan."
På tal om kvalserien, är inte det här ett lite skumt uttalande av Ove Molin?
"- Egentligen vet vi att vi har 20 spelare i laget som ska vara bättre än de 20 spelarna i motståndarlaget men det är mycket psykologi i det här, sade Brynäsforwarden."
Har Brynäs verkligen TJUGO spelare som är bättre än alla andra kvalseriespelare? Hmm. Borde de ha hamnat i kvalserien då?
Huge:
Det förstås. Egentligen vet de att de borde platsa i ES, men det innebär inte att de faktiskt är tillräckligt bra. My mistake.
Hurra!
| Du har beställt: | ADSL2+ |
| Din kapacitet blir: | 24 Mbit/s download 1 Mbit/s |
| Avstånd till stationen: | 1876 meter |
| Ungefärlig tidpunkt för installation sker vecka: | 17 |
| Planerad driftsättning av telestation: | 2004-05-07 |
Frisco:
Haha. Fast tänk vad länge jag hade fått vänta om de inte hade driftsatt telestationen förrän 2005-05-07. Då hade jag fått vara utan internet i nästan ett år.
Skönt att Frölunda bjuder på att håna motståndarna utöver den fullkomliga överkörningen som utspelar sig på isen.