19MoDo21: Är son Leksand har 5 mot 3. Vi kommer ju inte ur zon. Så här överkörda vi är var länge sedan jag såg man var. Vi ska vara otroligt glada det är 0-0. Kunde stått 0-2 redan och det hade varit rättvist deluxe med.
Heyerdal: Vad håller vi på med??? Har alla somnat in och klubborna fyllda med elektrisitet, det är ju knappt björnligeklass på eländet. Fattar dom inte att matchen betyder något?
{10015}: Hahaha återigen vi är helt frånkopplade. Två utvisningar och 0 skott på mål efter 8 minuter i en fullsatt arena på en lördag. Återigen släpper vi in första målet och Karlin tänker på pizza på bänken SÅJA!
mattias - 74: Ja jag säger inget om någon av utvisningarna. Leksand sköljer över oss det är bara lyfta på hatten och tacka för lektionen i hur man spelar hockey. Det är sådan klass skillnad hittils i denna match.
Blake: Det är ett under denna match lever för våran del fortfarande. Så jävla usel vi är idag. Obegripligt att Karlin inte tar timeout? När det bara fortfarande är 0-1?
Framnäs: Det här är nog det sämsta jag sett den här säsongen faktiskt. Karlin får gå in med hårtorken i paus. Var vi ens så här dåliga Malmö borta 2:a nov?
modomille: Men lägg ner varje match blir viktigare speciellt när våra konkurrenter levererar både poäng och agerar på spelar marknaden för förstärka sina lag. Då kan vi inte uppträda så här. Så fort vi hamnade ovan för strecket förra gången så sjönk vi ihop som en säck samma sak nu. Man måste leverera varje kväll.
Dundee: Lägg ner själv om det är något det här laget har visat så är det att man inte viker ner sig när det gäller men jag förstår om du skrattar nu när det går lite sämre igen