Frisco: Intressant att artikeln skrivits i Los Angeles. Det kan man inte tro, lysande gipsbevakning i Californien.
NuMo:
Undra om den här bilden gör personen i fråga rättvisa?

Det är i alla fall Horcoff på bilden.
Frisco:
Det undrar jag också. Rykten säger att han snart (eller redan?) har ett helt sovrum för sig själv, då borde han väl kunna klämma in den där hemmabion i det rummet.
Frisco:
Jag undrar detsamma. Det känns nästan som om man inte vore där man ska vara. Tur det är hockey snart igen. Eller, jag vet inte...
ria-ra:
Ja, du har rätt. Det kändes inte helt klockrent ens när jag skrev det. Vad handlar det här om för sjukdom, tro? (Av sympati med ditt tangentbord och Poffas webläsare råkade jag just missa mellanslaget två gånger på två meningar. Tur jag såg det innan jag postade!)
ria-ra:
Wow! Jag kanske kommer hem till dig och läser ikapp lite på HS till veckan, då... ;) Inbillningssjuka låter rimligt.
Nicholaus:
Jorå. Fast om du vill ha exempel måste du ge mig lite mer betänketid.
Fnas = naturligt hölje som skrapats bort (spec. om fjäll el. mjäll). Hmm? Vilken förolämpning! Jag anser mig inte ha skrapats bort någonstans ifrån.
knaskamilla:
Här kommer man hem efter träning och ser att massor är skrivet. Kul, tänker man. Nu när man läst igenom alltihop så är det där "Kul" utbytt mot "Va fasen menar de egentligen?".
Jag har svårt att se hur en diskussion kan bli mer osammanhängade än den är nu.
Poffa:
Jag håller med dig. Jag fattar ingenting. Det kan bli några dryga dagar innan vi slagit ut FBK ur slutspelet. Hoppas vi vinner med fyra raka så att pinan blir kort...
Nicholaus:
Här disskuteras ingenting. Här konstateras bara fakta. För närvarande är 23 stycken Strömberg, i mina ögon är det 24 för mycket.