miiike66: Knepigt då att han bara klarar av att valla rätt när BIF möter MoDo. Insideinformation, eller bara tur?
Paddan:
Okej, då var det med andra ord inget märkligt att bli avstängd ett halt år.
Poffa:
Jämarns Marcus, ta bort problem från FF och lägga till problem i IE. Kan någon som han inte hatar pga av att man (helt berättigat) tycker saker tjata lite på honom om att han ska fixa de buggar som finns?
Nalle Sjuh:
Beteende och beteende. Jag har ju redan betalat. (Tar tillbaka hatar då, men han klarar i alla fall inte av att ta kritik från mig.) Plus (haha) att jag tycker att det är kul att kunna lägga ut bilder i mina inlägg.
ria-ra: Kent Forsberg visar känslor för sina spelare och lag. Synd att han inte började med det för en 50 omgångar sen.l Då kanske vi kunnat haft en lite annorlunda säsong.
Mest låter han dock som en bitter förälder som inte låter grannens ungar leka med hanses för att grannen har en finare bil typ.
ria-ra:
Jag tror det var något han sa i stundens hetta, reagerande som en förälder. Blir de uttagna och vill spela själva lär de säkert spela i Tre Kronor.
ria-ra:
Det var nog bara en akt i vredesmod. Han och Peter har kanske den saken gemensamt - man ska inte försöka få något vettigt ur dem när de är upprörda.
ria-ra:
Jag tror att B-Å var i närheten när han efter matchen fick frågor av journalister, jag.
ria-ra:
Ja, han borde nog ha hållit tyst. Du får väl trösta Peter, helt enkelt...
ria-ra:
Men Foppa, då? Jag trodde du var kvinnan bakom honom. Jag tycker för övrigt att man borde börja låsa in Kent i ett rum när han är upprörd. Journalisterna skulle förstås bli ledsna, men det kan vi ju inte ta hänsyn till.
ria-ra:
Jag ska erkänna att jag tolkade ditt inlägg på fel sätt först...
Det var faktiskt en bild från matchen igår på sportsidorna på USA Today. Vet inte om någon Modotröja varit med där förut? Foppasmällen verkar vara med på många håll som en blänkare med uttalanden från "his father Kent Forsberg". ESPN såg jag hade med att han inte bara är pappa utan även coach.
Och för de som följer annan sport kan jag meddela att Brett Favre gör en säsong till.
ria-ra hälsar:
nu kan alla coola snubbar på oxford street köpa sig lite modoprylar dom med. hockeyn vinner mark i fotbollens england.
Häppp med fyra p:n ISar...!