{10522}: Då har vi något konkret att skylla på om säsongen går åt helvete. Men deras lada är kanske ej tillgänglig den kvällen. Kanske nån delfinal i SM för tuppgalning, uppsamlingsheat för Mello mm.
Dock inte helt ovanligt att matcher flyttas.
Hoppas dock Karlin o gänget hanterar detta på bästa sätt.
Keriksson: är väll för att Modo och björklöven bestämt? att de skall ha på ”egna hemmaplaner”. Tråkigt att inte hela cupen kan vara på plats och att supportergruppen inte kan lyckas få dit någon klack mot åtminstone Timrå ^^ för mig är scacupen ett tecken på att hockeysäsongen börja komma igång. Man börja tagga igång då
Men var även på en match mellan Frölunda och nåt tjeckiskt lag i Göteborg. Minns dock ej vad turneringen hette. Lite lägre status än Ahearne(om den nu hette så)
SPOODI: Ja har man mindre barn är tidiga matcher rätt trevliga så man slipper att dom somnar efter 1 period... Och då det är dom som är framtiden så vi ska inte bara fokusera på ölförsäljningen. :-)
{5647}: Elite hotell har jag bott på 10-12 gånger de senaste 3-4 år sedan, och staden (som är en liten stad) håller på att bli en riktigt trevlig stad (de få gånger det inte blåser svinkallt från havet) med hamnen och puben vid Elite (Bishop). Med MoDo lite högre säkrare upp i tabellen blir staden ännu trevligare!
{5647}: Det är lite lurigt det där. Övik känns ju väldigt liten när man vandra genom den. Jag kan nästan tycka Härnösand känns större. Tror det är geografin som spelar ett spratt. I Härnösand känns det ganska utspritt med krogar, restauranger, gamla anrika byggnader etc. I Övik är det väldigt packat nere vid hamnen och runt torget, men stadskänslan försvinner rätt snabbt efter det.
Ett annat exempel är Falun, som är större än Övik, men som känns som en riktig byhåla.