Frisco:
Tänk att vissa inte vet någonting. Jag håller med du, jag. X2 heter tåget, X2000 är konceptet.
Alla:
Nä, nu skall jag logga ur, gå en sväng till kiosken, köpa en Loka och kanske uppsöka en facilitet. Sedan är det helt plötsligt inte så länge tills man får åka Dash igen. Oturligt nog glömde jag öronpropparna i dag igen. Minne som en guldfisk. Blubb, blubb.
Hej så länge.
Frisco:
Jag möter hellre en som kör för fort än en som kör full. Därom råder det ingen tvivel. Dessutom är det många som riskerar andras liv genom att köra alldeles för långsamt på vissa sträckor.
scim:
Som sagt, det är ju helt beroende av om alla kör på fel sida vägen, eller om det är alla förutom du.
...så verkar Foppa och Annika slåss om att få säga vem av dem som är bäst. Och ja, Foppa säger Annika och Annika säger Foppa.
Frisco:
Ärligt talat, det tror inte jag. Hon är bara två slag efter ledarna och hon går ut sent idag. Mycket talar för att hon kommer vara med i toppen efter dagen, och då brukar hon vinna. Hon är grym de två sista dagarna.
Portello:
Viasat Sport visade igår från 23 till 03. Glad midsommar på dig också.
Portello:
Själv skulle jag tro att det kommer visas golf på en TV nära mig i kväll. Fast jag kommer nog knappast sitta och titta på den...