1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480596 inlägg · 4078 ämnen

MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10

« · 2489946 Till forumet


MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Äh, jag startar en matchtråd. Krossa BIK!!!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Icing-Ove: Det blir 3 poäng ikväll!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
JoJo2613: nu börjar det faktiskt pirra lite extra tycker jag. Härlig tid på året. Håller med, tre poäng ska de bli!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Marrdin:
Ja hoppas ett långt slutspel skall bli riktigt kul oavsett.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Tex i kassen ikväll. Hade personligen sett Gudlevski stå ikväll då han enligt mig är den givna 1a spaden nu när vi går in i slutspelet. Men jag förstår varför dom får en match var denna vecka.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
JoJo2613:
Ett modigt beslut men gillar det.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Tarasov: Appropå träningar. Igår körde MoDo bara 30 minuter på is, förutom strafftävlingen. Lite skillnad från de tidigare 60-80 minuter. Misstänker att man i slutspelet kommer att hålla nere istiden på träningar och man kommer att köra mindre tunga pass. Det blir fokus på speed och intensitet helt enkelt.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Tarasov: Det gör inte jag. Guden har varit grymt bra på slutet, känns som gambling detta. Vi får facit ikväll.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Bad_Brett: Jag tippade Löven etta. Hoppas jag blir idiotförklarad ikväll.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
JoJo2613: Är inte Guden skadad så förstår jag verkligen inte varför Tex ska stå ikväll. Känns ungefär lika dumt som många andra beslut coachingstaben tagit i vår.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
erjo: Tex har ju verkligen inte varit dålig så det är ett bra beslut att spela Tex, i slutspelet kan det vara avgörande att ha 2 varma målvakter om en går söder eller blir sjuk.

Sen rent krasst så ska inte en hemmaseger om första platsen i serien mot Karlskoga hänga på målvaken, denna match ska vi vinna med Nygren i mål.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Gavelo: Håller med. Hoppas laget kämpar extra för en rostig Tex hur som helst. Det borde vara full fart ikväll. Visst får de lite vila sen...
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Bad_Brett:
Det är ett långsiktig beslut helt klart.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Kör denna igen, ta och njut av tiden fram till matchen ikväll, vi kan vara jävligt besvikna 21:30.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Icing-Ove: undrar om jag ska köra en fuling å spela Modo och ssk som vinnare på oddset ikväll bara för att avgöra den här serien till lövens fördel🤔😀
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Ozzy: Jag har 3k på mitt spelkonto just nu, jag kommer bomba allt på BIK att vinna inkl. ot/straffar. så får vi se vem av oss som jinxar mest/bäst! Vinner jag detta kommer jag lasta dom pengarna på löven avancemang.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: Äsch en andra plats är ju inget att vara super besviken över ju? Vi var ju inte ens tippad såhär högt när allt drog igång denna säsong.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
erjo: haha jinx vm pågår👍👍
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
erjo: Smart idé. Ska sätta alla mina pengar också.

Eftersom Löven behöver vinna för att komma ikapp kan jag tipsa om att ta med dem i jinxtipset också, så blir det bättre eventuell vinst.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Gavelo:

Han har gjort det bättre än ja trodde faktiskt, så det är helt OK att han står ikväll.
Tycker vi går in i slutspelet med 2 bra målvakter, nu väntar man bara på resten av gänget som är borta.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Bad_Brett: jag skulle aldrig ha sagt något förrän efteråt, det ni inte vet är att det lag jag sätter mina pengar på aldrig någonsin har vunnit så ni är i alla fall chanslösa😎😎
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Ozzy: Tack vare dig ska jag sälja en njure och göra medicinska försök på NUS. Pengarna ska till Oddset.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Icing-Ove: 🤣🤣🤣
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Gavelo: Tex har ju även tagit poäng i alla matcher han stått hittills.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
erjo: Målvaktstränare och målvakter är ett kapitel för sej.

Tappar vi seriesegern på grund av tveksamma Tex-ingripanden är det säkert som Amen i kyrkan att Gudlevskis skadar sej i morgon.

Får hoppas Tex gör säsongsbästa ikväll då, för inte ska man tappa serien i sista omgången, finns inte
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: jag ska njuta av SPÄNNINGEN inför att antingen få känna översvallande glädje eller den djupaste förtvivlan (och antagligen få flashbacks till när vi åkte ut)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
C MORE STUDIOSÄNDNING
C More sänder MoDo mot Karlskoga i kväll. Då bjuds det bland annat på:

» MoDos skadade center Josh Dickinson gästar införstudion.
» Inför matchen blir det intervjuer med Erik Jinesjö Karlsson, MoDo, och David Lindquist, Karlskoga.
» I första pausen gästar MoDo:s sportchef Henrik Gradin studion.
» I andra pausen bjuder C More-experten Mikael "Daggen" Eriksson på ris och ros från säsongen som gått.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
hompa90: Förutom daggen, en helkväll :)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
puffe: Taktiken för Näsén idag måste väl vara att sätta upp Bernardt idag. Två mål av Bernie och vi har rekord!
www.hockeyallsvenskan.se/artikel/2wa0alf2g-1el1/fredagsmenyn-serieseger-placeringar-och-rekord
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
M Horava: Ja, vore en skräll om Näsén helt plötsligt började passa :)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
M Horava: Aagard gärna göra hattrick också så han når 30 mål.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
puffe: kör vi bara med tre kedjor ikväll el är Swehockey inte uppdaterat, Guden står , Styv o Ville Jonsson extra
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Heyerdal: står Guden?

Har inte valt matchdräkt. Känns som att slutspelet börjar ikväll, så kör en tröja med resans slutmål då. Vi ska tillbaka
Uppladdat:

450x300-shlnu.jpgshlnu.jpg

Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Heyerdal: J20 match igår och imorn så låter rimligt. Karlskoga ställer upp med 5 backar
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
J F K: Kan inte undgå ett Bad_Brett citat då från september, flåt Bad, men lite kul dock.

"Tror tyvärr på flopp. Topp tre floppar blir Guden, Josh och ...aagaard. Ja. aagaard floppar."
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
puffe: Skönt att ha fel ibland. :)
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Apelsin: Styf och Jonsson kommer förhoppningsvis få spela mycket.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: inte så säker på det, beror på matchbilden. Hoppas Södergran kan slänga in en puck ikväll
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
SPOODI: Absolut att det beror på matchbilden men kan bli tufft med bara tre kedjor.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: har en känsla att Jonsson och styf spelar ytter båda två så går man på 3 centrar om nått. Men vi får se
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: Minns en bragdmatch i Luleå när MoDo som underdogs vann med 12 utespelare tillgängliga. Salle spelade nästan nonstop.

Själv hoppas jag motivation och klass slår Karlskoga, men det är ju MoDo, så man vet aldrig
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
puffe: Kvittar om det blir en förlust eftersom Ssk med garanti slår Löven, vi vinner serien oavsett.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Golden boy : SSK-fansen skriver på twitter att det krävs en bragd av den större skalan för att ta seger ikväll, de ställer upp med ett oerhört tunt lag.
Ingen Pasic t.ex
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: Båda Pasic och Golovkovs saknas ikväll för SSK. Deras målis måste i princip hålla nollan för att de ska ha en chans att vinna.
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Hinken: Fick nyss en riktigt dålig känsla för kvällen
Kommentera


Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: Varför ställer Ssk upp med ett tunt lag?, dom har ju chans att bli 3:a men kan även bli 5:a om dom förlorar, dom har ju massvis att spela för!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
puffe: Den mins man .... kung match av Salle❤️
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Rödluvan: Jag och många till verkar ha havererat abonnemangsköpsidan på cmore :p
Alla vill se MoDo gå upp!
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Gavelo: arga på modo och vill att löven tar förstaplatsen?
Skämt åsido tror nog att det är säkerhetsåtgärd de har säkert ett blåmärke på armen, duvet dödliga skador
Kommentera

Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga : 2023-03-10
Golden boy : Fast, snyggt om vi avgör själva. Gudlevskis får skälla på grabbarna om dom bara flyter omkring
Kommentera

« · 2489946