Steken84: Men undrar lite hur Karlin är funtad också. Ser han inte att laget ger upp efter reducering till 2-1? Bara en tidsfråga efter det när skeppet sjunker, men ingen timeout eller någonting...
Gavelo: MoDo är det enda laget i SHL att få alla andra lag i hela världen att framstå som superstjärnor. Usch. Patetiskt är ordet efter denna andra period.
Modo bjuder och bjuder och bjuder och bjuder! Chanser i slottet och 2 mot 1 och 3 mot 1. Är det barn som spelar? Man bara slår i väg pucken utan tanke hela tiden!
{10322}: Nu ligger det paprikachips över hela soffan. Svårt att klaga när man inte lirar själv, men tackla och smäll på. MoDo är en mysig förening, men nu brinner det. Såna här matcher måste alla steppa upp rejält på isen
En ärlig fråga, hur känns förlängningen för er av Lassi? Gillar honom men maken till liten målvakt som visar så mycket nät får man nog leta? Eller har jag fel?
Jaha. Så skall vi behöva ta ett boxplay igen. Skit!
I anfallet innan så kommer vi tre spelare, två går på mål, men båda går på djupet. Hutsko i det där läget, som gick på bortre stolpen borde ha varit returtagare framför mål genom att tvärbromsa och inse att det skall bli en ev. retur. framför mål.
Lätt för mig att säga som ser reprisen, men det var ändå så jag kände när chansen dök upp. kanske är allt det här en efterkonstruktion, men som vi spelade skulle inte ett topplag göra.
Såklart släpper vi in mål. Det här är ju som att hoppa 1.04 i höjdhopp.
{10015}: Hörde något om att vårt BP var sämst i världen, genom alla professionella ligor? Vet inte om det var en skröna eller inte, men det lät ju inte särskilt långsökt.