Det jag tycker oroar är att Malmö har 3 skott på mål. Men dom måste ha haft 4-5 fina målchanser! Nu stoppar Modo många skott men släpper till väldigt heta chanser! Bättring där!
{10322}: menar att jag tycker Rundblad får för mycket kritik (mycket är befogat) men tycker folk har gått på Rundblad för hårt. Man menar att han är anledningen till att den enheten ej funkar i PP. När det är hela enheten som kollektiv är dysfunktionell. Så det var inte meningen att kritisera Brickley utan mer att göra poängen att det är inte pågrund av särskilda individer som gör det PPt dysfunktionellt.
{10322}: Detta var en riktigt dålig period, otroligt dåligt passningsspel, väldigt slarvigt i egen zon där vi tappar mycket puck och bjuder på massvis med lägen framför Lassi. Allt behöver bli 2 snäpp bättre.
Struntar i tröjupphängningen och kommenterar Hinkens värvarstrategi i stället.
Håller med honom om att man inte skall värva bara för värvandets skull. Det verkar verkligen vara en mer eller mindre död marknad.
Vet inte om jag riktigt känner samma sak som studion angående ev. lediga spelare. Det är nog visserligen sant att MoDo inte ligger högst på listan att nypa en ledig spelare. Å andra sidan har ju topplagen en mycket bättre trupp och det blir svårare för dem att värva en spelare bara för att lagen under inte skall värva honom. jag tror att vi ligger högre upp på listan än vad det verkar.
Tarasov: Jobbigt att veta att TV4 läser mina inlägg om en svettig Gradin på natten! Sen tycker jag att Frida är klok, kommunikativ stjärna och fin och får gärna hämta hockeykunskaper hos George innan match.
modomille: Modo proppar och ligger helt rätt med backarna i mittzonen, man lägger inga fingrar mellan, KUL att se!! Sen ligger vi närmare deras spelare i våran zon och ger dom mindre tid att etablera och få skottlägen, OCKSÅ KUL att se.
jonsson: Ö-vik är ett bra ställe för Rambo Santa. Tror inte att han siktar på 600 lök i Bern redan nu. Känner nog att det är en bra miljö i SHL hos världens största klubb innan återkomst till Sakic som kommer att ge honom bra med flis i framtiden. Annars väntar Alperna längre fram.
Och då kom också reduceringen som väntat. Det tråkigaste är att detta BP orsakas av en totalt oprovocerad, ostressad Rubins som lägger pass rakt på Malmöspelare.
{10322}: Man sitter ju bara och väntar på mål i BP. Det är numera förvånande om motståndarna inte gör mål. Till och med ett p12 lag skulle göra mål på vårt usla bp
{10322}: ja allt innan utvisningen är backparets fel. Sen är det ganska tafatt också i bp. Syns ganska länge vad de söker. Bara ta klubba ellerspelare i stället för att stå bredvid o tro sig ta spelaren.
NuMo: Borde locka att bli förstecenter i en kultklubb med topplön några månader där vårsolen kommer att värma gött. Ser som inte var denne ska hittas. Jag gillar Zuccarellos gamle centerpolare från Rangers, Derick Brassard. Ingen koll på statusen där för 36-åringen.
Sigge: Det mest tragiska är att INGENTING förbättrats på hela säsongen vad gäller BP. Det ser precis lika illa ut nu som det gjorde från start. Hur fan kan det vara acceptabelt?
{10015}: Hörde något om att vårt BP var sämst i världen, genom alla professionella ligor? Vet inte om det var en skröna eller inte, men det lät ju inte särskilt långsökt.