Nu slarvar vi hela tiden när vi brottas mellan att spela tråkut och konstruktivt. Det blir bara destruktivt för oss och vi får jaga i onödan på våra egna misstag.
Nacho: Han var det till en början. Jobbade sig in i matchen ändå tycker jag. Men helt klart inte godkänt att missa såpass mycket och förstöra flowet för femman ute på isen, som var fallet först. Kan ju alltid straffa sig mycket värre än ikväll också. Hoppas han själv insåg detta och därför började tänka efter lite mer, då kan han spela fin ishockey.
Trilske: skönt att se att MoDo är ett klart bättre lag än Oskarshamn. Jag tror fortfarande att råma/nieder/oregan kommer att bli bra som första, he det lite mer tid
{7639}: som jag sa förut, så jäkla viktigt att vinna dom här matcherna. modo kan bara påverka sina egna matcher och nu är det 12 poäng ner till oskarshamn, sju till hv
efter första perioden tänkte jag att det var helt otroligt att roma kunde bli sämre än vad han varit hittills, men det tog sig och i slutändan blev det ändå ett steg framåt även om jag inte tycker att han eller kedjan var särskilt bra heller så gör dom två mål och är tungan på vågen idag precis som dom behöver vara.