1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532224 inlägg · 4126 ämnen

MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-02-15

Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 24-02-15
Gavelo: Jävligt tur att du hade fel i det du ”tippade” för nån vecka sen. 0 poäng mot Örebro, 1 poäng mot Oskarshamn och 0 mot Timrå. Hade varit kris nu ;)

Zource: Ja det är tur att min tippning inte påverkar det verkliga resultatet.

Tarasov: Han svarade även en MoDoit på twitter om hur han varit under säsongen: ” Inledde ok, blev sen avstängd 5 matcher för att ha kört på domare. Kom tillbaka utvilad som en ännu bättre dominant spelare som öste in poäng, rörlig och bra handledsskott och passningar. Men Liss ramlade sen på foten och inte riktigt varit samma sen dess. Även grymt mkt istid.”

Gavelo: skitsamma. Nöjd att jag jinxade allt. Grymt skön seger. ❤️

Nån annan än jag som la märke till att reklamen på jippotröjorna var mycket bättre integrerade, än vad de är på våra ordinarie ställ? Där är de fula blaffor, fyrkanter. Nu hade man lyckats få de att smälta in med tröjorna i övrigt. Hoppas de gör så med reklamen på nästa års matchställ likt dessa regnbågströjor.

{5647}: ligger jag i topp i botten i tipset?

Nu när man summerar denna silly kan man konstatera att inget lag lyckas värva en riktig toppspelare. Med det sagt är jag riktigt nöjd över att vi fick Topping.

Tittade just nyss på Highlights från matchen igår , två frilägen och vid bägge frilägen så skulle pucken tryckas in mellan bena= noll mål

Aldrig fel att testa mellan bena. Där är det alltid öppet som flickan sa

snowden: www.svt.se/sport/ishockey/bostons-linus-ullmark-far-bota-maxbelopp-for-hugget

Är jag blind eller får Ullmark böter för ett hugg i luften med klubban?

Nucky: Träffar hjälmen 2ggr så det är väl helt korrekt!

« · 2652595