{5647}: Usch, stänger av. Så jävla löjligt vad LHC spelaren söker den utvisningen och drar med Dickinsons klubba, som för övrigt blir fasthållen av tredjegubben efter tekningen...
{5647}: Tycker vi är alldeles för långsamma att ta beslut. Fan snabb pass, se till att den går igenom till andra sidan. ALLA lag går så jävla hårt på en av våra spelare men eftersom de är för långsamma att ta beslut blir det hattande runt sargerna. Tycker våra backar är för lite involverade också, men det beror nog på att forwards förlorar pucken när andra laget överbelastar och vi är för långsamma på att flytta pucken.
Det jag kan säga är.att de som leder serien är de som tackat näst minst. Finns ingen korrelation mellan tacklingar och framgång, allt handlar om spelsätt och material man har.
Modos spelsätt och material lämpar sig inte för att åka och leta tacklingar, vi måste hela tiden ha farten med oss både framåt och hemåt.
Monno: Det stör mig så in i helvete! Helt uppenbart att vi måste ha spelare med vinnarskalle för att vinna. Går inte att bara ha mysiga trevliga talangfulla snubbar som inte vill få blåmärken. Karlin måste för fan pränta in mer tävlan och att det är krig!
bollan123: För en gångs skull är Woods kedja sämst i laget ikväll. Inte ens i PP ser man något hända från dem. Synd, men då får andra kedjor bära lasset en liten stund. Den bredden måste vi ha.
henkeiskogen: Nu vill jag se spelare som det brinner i ögonen på. Vad har vi för spelare som tar täten? Det är Karlins jobb att sluta tugga kubb och mobilisera när man ligger under. Mysigt att lita på laget, det funkade i HA. Nu måste ju Holmström och vår lagkapten mana på för faan.