Bad_Brett: Blir faktiskt något av ett hån mot de som betalt inträde. Bara för att man hamnar i underläge, så försöker man inte ens sista 20. Dålig inställning utan tvekan.
{7426}: Det jobbiga är att inte ens han känns superhet längre. Minns knappt hans sista match där han riktigt storspelade; sådär som vi behöver för att vinna mot topplag.
Framnäs: Vi ligger under med 0-2 inför tredje och borde satsa allt framåt. Vi kommer knappt ur egen zon, varför går vi inte all in i en sådan situation???
LHC är ett sskadedrabbat lag och leker med oss, det säger en hel del
En sån här match så kan jag ifrågasätta att öht ta ut målvakten. Vår målskillnad är redan horribel och vi kryddar den i en match där vi verkligen har 0 chans att påverka resultatet.
Robin Ztorken L: Pga dålig inställning. Hade vi kommit ut med en tro på något som i första perioden så hade vi kunnat få in en reducering, och tagit det därifrån. Istället noll energi direkt från periodens första nedsläpp.
Detta förvirrar mig också; timeout med 1 min kvar. Hela tredjeperioden har varit läge för timeout - men man väntar tills nu med att faktiskt försöka väcka laget..
Jag tror att Henrik är rätt man på rätt plats. Vi skall klara det här den här säsongen, nästa, då är det nya kort, där vi får vara med.