Starkt att ta 1 poäng borta mot Luleå. Men tror icke vi fått med oss 1 pinne om man ej bytt målvakt. Vi uppträder helt annorlunda med Lehtinen i målet.
henkeiskogen: Vad ser ett Lulefan för underhållningsvärde det här? Hemmaplan och 11-15 skott på mål. Att de är så pass mkt folk där i -40 är fan ett under. Hoppas jag aldrig ser ett lulefan gnälla på Växsjö.
Allsvenska MoDo snodde ett poäng borta mot Bulans dödgrävarhockey. Dom kunde inte parkera bussen, alla tog skotern till arenan.
Han överarbetar, så han måste styras upp att spela med lägre ambitionsnivå att göra avgörande saker. mer basalt spel så får det andra komma när han klarar av det. Just nu chansar han på tok för mycket på avgörande passningar. Han måste spela tråkigt och vara lite mer kött bara.
Man anfaller med hela laget, och man försvarar med hela laget!!
Hade en sjukt bra känsla hela dagen inför den här matchen! Men erkänner att när jag strax innan matchstart såg att OEE skulle stå, tänkte för mig själv "vaskar Karlin den här matchen nu?"
Ruohomaa igen!!!! Sopan producerar, har den kedjan spelat 2-0 ikväll?
TA DOM HÄR JÄVLA NORRBOTTNINGARNA NU!!!
Hur länge sedan var det sedan vi slog Lule borta?? Minst 7 säsonger fattar t.o.m jag 😜