Greenwolper: har sagt det förut! Om Modo spelar såhär med fart och slutspels frenesi så slår vi HV71 i kvalet. Modo är bättre när de vill! Synd att vi inte fick hjälp av Timrå. Även om chansen är liten så finns den fortfarande att vi klarar 12:e platsen.
Känns som man inte sett detta modo sen den där usla förlusten mot leksand! Viktigaste är att vi hittar formen för det som komma skall oavsett hur de slutar! Fint att se PP börja hitta formen igen!
Tarasov: Ja. Tycker han fungerar bra framförallt med Måns, tyvärr är Jasek inte den bästa på att få fram puckarna men han var pigg idag. Lucas har ruggigt fina egenskaper i spelet utan puck och i passningsspelet.
modomille: Hoppas så jäkla genuint att Karlin också kände att LP är så mycket bättre, kommer nog svimma om jag ser Ranta inne igen på samma plats på lördag.
{10015}: Min summering av matchen är att det var jäkligt skönt att slippa Ranta. Jag trodde inte att Karlin o Co hade det i sig. Där ser man att vi läktarcoacher haft rätt hela tiden.