Costanza: När ska vi ses på arenan och ta en bira då? Jag är ner rätt ofta, haft säsongskort på stå senaste två säsongerna även fast jag bor i Umeå och åker på max 10 hemmamatcher per sesse.
I slutspelet i våras då levde man dock upp och var på 6/9 hemmamatcher, trots nyfödd son och en förstående sambo. Imorgon är man på plats med damen, som älskar live hockey :)
Olli Nomadinen : haha nej fy fan det var sletet något fruktansvärt. Inget att säga om ö-vik än. Ska utforska imorgon innan match men det kan inte vara värre 😓
Olli Nomadinen : kändes som e4 gick genom Timrå medans vid ö-vik tog e4an slut. Man kan fundera på vilken ”stad” som är snabbt utforskad. Timrå påminner om Husby, råslätt och Kungshall. dvs en stadsdel. 🫡
Olli Nomadinen : åh andra sidan är hv71 inte heller en stad. Mycket diskussioner om det tillhör Jönköping eller Huskvarna så jag backar. ”Tillhåll” kan faktiskt ha en klubb. 😘
Olli Nomadinen : Vad går snabbast? Besöka en dålig pizzeria i Timrå eller kolla igenom Timrås prisskåp? (Iofs, rätt stort med tanke på att SCA Cupen är det man kan briljera på)
...och Ruohomaa - om han själv fått bestämma. På dagens träning var han dominant. Hade lekstuga i smålagsspelet mot Walli och Södergran. Nu kommer MoDo spara honom en vecka till, men ändå.
Med Ruohomaa tillbaka kommer även Ranta förvandlas
puffe: Chara stavar han nog, men olustigt där och då. Efterdyningar till att Nordström 'försvarade sej bara' genom att crosschecka Peter Forsberg, så hans säsong tog slut abrupt.