Gbg: Jo visst, men det känns rätt bra. Man ska även tänka på att TIK tappat Hagos och Önnerud, förvisso inte spelare som tillhör ligans bästa. Men I Tik får de hyffsat med tid som nu andra ska ta, och det laget kryllar inte av spelare som kan axla en större mantel.
spud: Men nu har man "bara" en uddamålsledning och då vet vi ju alla hur det brukar gå. Hoppas verkligen att Modo är taggade när de kommer in igen och gör 1-2 snabba så att man verkligen kan börja hoppas.
bisterfinnen: Redan i mitten av första börjar MODO spela det spel man spelade(hattrick) i Timrå. Tung forechecking på TIKarnas svaga backar, där får man slag på jyckarna och det ordentligt. Även om TIK gjorde en balja i början så har MODO ägt matchen sedan 10min av första.
Satt i bilen på väg hem och svor över 0-2 och övervägde att ge fan i att slå på tvn. Kommer hem och får se ett frejdigt spelande MoDo och en fin liten vändning på steken. Vad hände??
Lumber Jack: Tagit ledigt? Jag undrar själv. Hur kan Modo spela sämst när det gäller som mest? Och hur kan man vara så ostabil i sitt spel? År och efter år... och jag köper inte snacket att det är många nya spelare som ska spela ihop sig etc.
supertrött: Ok. Ordvalet kanske var fel på en finnjävel. Jag blev provocerad, dessutom är finnpajsare ett kärvänligt ord. Fast han är väl en simpel svenne skulle jag tro.
Både blindside tackling i huvudet samt rasist attack av Hedström samtidigt, måste ju bli livstidsavstängning, undras vad Nyström och Ek kan skriva om detta!