Tarasov: Ja, tyvärr låter det som de signaler jag fick tidigt inifrån klubben var sanna. Ett gäng glidare och egoister har fått truppen att surna. Tvivlar på Benson där, han är bara för dålig.
Keriksson: Örebro kommer flöjta på då de knappt har något att spela för. Karlqvist är nöjd med att vi är klara för kval och har tblött i bössan ikväll.
{10817}: det är inte bara att värva den spelaren man vill ha, spelaren i fråga måste vilja hit med. Du har ingen aning om hur många spelare Hinken försökt värva, det enda vi vet är att man inte kom överens med någon spelare.
jonsson: Nej, det var extrapengar som styrelsen sköt till. Då Hinken inte ville använda dem kommer det användas till annat. Så blir samma spelarbudget igen nästa säsong.
jonsson: Beror på, sponsorerna kan ha sagt att vi skjuter till om du hittar något men nu hittade han inget så då kanske det inte finns mer pengar nästa år.
Frontschwein: Bara vi blir av med fördärvet Hinken Gradin så spelar det ingen roll om vi spelar i HA eller SHL. Han ska bort!! Vi kommer ligga i ettan i framtiden om vi inte blir av med den mannen.
Vi alla visste att vi behövde en stark förstärkning men Hinken kunde inte hitta bättre än 60 metarn med 0p och grannens grabb som floppade i finska ligan. Flera lag lyckades med förstärkningar men inte den här skurhinken.
Frontschwein: Hinken och egentligen hela kontoret har varit för naiva. Men nu finns det inte så mycket att göra än att stötta grabbarna in i det sista!
Heyerdal: Vid ev vinst hopps jag varken Malmö eller LHC vinner, vinner vi 2 och Malmö förlorar tror jag vi tar dem på målskillnad. Förhoppningsvis lever hoppet en omgång till
Heyerdal: Synd att Linköping har en tidig match. Vinner dom den kan det ta bort lite motivation från Modo. Då är bara den minimala chansen att komma ikapp Malmö kvar
2 snabba ,2-2 nu