Visst drog laget söderut med buss redan sent igår ikväll? tyckte mig höra det av nån, övernattning i Hudik. Sam kände mer för att flyga tror jag när man hörde han i Modo channel.
{5647}: då får vi nog räkna med att de sover och bjuder på första målet så som vi är vana vid från serielunken. Men liksom då ska nog laget vakna i tid och ta en vältimad ledning just innan 2 eller 3e perioden slutar.
Gavelo: kanske för sent att börja laborera för mycket nu. Men när Sveningsson är tillbaka, varför inte testa sätta in Mikkel i första för att driva upp tempot och skapa än mer utrymme för Sam och Riley i den kedjan och köra Sveningsson med Lett-gubbe och EJK?
Kanske blir det för mycket dynamit i en kedja och vi får en osynlig andra. Eller blir det succé och första blir ostoppbar. Fan vet jag
Silly: Jag vet inte. KIK är riktigt, riktigt dåliga. På ett sätt kanske det blir lättare utan publiken som eldar på. Tror både MoDo och KIK blir uppeldade av trycket i Hägglunds och då dras vi in i slutspelsstöket istället för att bara städa av dem.
Med det sagt tror jag det kan vara bra att vi redan är "inne i det" när det blir dags att möta de riktiga lagen sen.
DrCox: Gath skrek bl.a på O.P vid nåt tillfälle, (även till någon annan på MoDos bänk, men hörde ej vad han sa) och Holmström svarade: ”Håll käften förfan, jävla sopa!”😆
henkeiskogen: Personligen har jag oerhört svårt för den här utdaterade ledarstilen. Gath står alltså i båset och underminerar domarna från första nedsläpp. Jag hoppas att KIK som klubb markerar och styr upp den här cirkusen för det är inte snyggt någonstans.
Blake: Man gillar ju ändå att hetlevrade Karlin är hur lugn som helst över situationen samtidigt som den lågmälde Holmström skriker att sopan ska hålla käften.
Visst drog laget söderut med buss redan sent igår ikväll?
tyckte mig höra det av nån, övernattning i Hudik.
Sam kände mer för att flyga tror jag när man hörde han i Modo channel.