1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480474 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Leksand

« · 1630307 Till forumet


Sv: Modo - Leksand
NuMo: Nu vänder Leksand. Snyggt snabbt 5 mot 3 spel.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand

J F K: Ja, det här är inte roligt att titta på. Känns ändå som att det är slarv pga. underskattning på något sätt. Vi gör allt halvdant och så skiter det sig.  Vi hjälper inte varandra t.ex. Nu släpper vi väl snart in ett till i tre mot fem.

Ja, där kom den.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Modo - Leksand
J F K: Men fy fan vad vi är dåliga idag.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
Gusse: Puckarna går igenom Ullmark i år. Ingen tavla, men han är inte så tät som han var ifjol. Synd för han behöver framförallt självförtroende.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
NuMo: Han avslutar med ett Brynäs mål. Tre skridskor två klubbor och stolpe in.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
NuMo ha ha tänkte samma sak.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
Gusse: Önerud jagar karriärens konstigaste hattrick.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
NuMo: Modo är idag klasser sämre än igår och de två matcherna innan dess. Slarvigt framförallt i passningsspelet och man tar många konstiga beslut. Jag undrar hur sent man kom hem i natt efter bortamatchen i Göteborg. Trötta skallar mer än trötta ben skulle jag säga.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
NuMo: Modo ser trötta ut i ben å skalle. Vänder Leksand tror inte jag att vi orkar komma tillbaka. Gör vi 2-0 så spelar vi nog på det resten av matchen.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand

Fan, det där borde vara mål! Solklart.

Kommentera

Sv: Modo - Leksand

Amitiel: Jag pratar inte om det. Jag pratar om att få ihop kuggarna.

Men nog är det Forsbergs ansvar att styra upp det om spelarna inte får ut sitt bästa på alla sätt och håll?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Modo - Leksand
NuMo:

Är väl ändå upp till spelarna att spela på högsta växeln. han ska ju inte behöva ligga på för att dom ska göra sitt bästa.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
Gusse: Det är uselt spel där det syns att vi har flera växlar till att lägga in. Frågan är om Forsberg klarar av att göra det åt oss.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
NuMo: Mycket slarv i Modo nu.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand

Flänghockey.

Kommentera

Sv: Modo - Leksand
Lika bra dra en 3+ års kontrakt förlängning med Önerud redan nu :)
Kommentera

Sv: Modo - Leksand

Mano:

Lycka till , jag ser inte ens matchen.

Kommentera

Sv: Modo - Leksand
Amitiel: Nåja. Är nog inte mycket som Leksands spelare älskar med hockey just nu, men visst. Får de ett eller två baljor upp så kan de ju bli torsk ikväll. Sköter vi bara farten och lirar en lite smula bättre än igår så är det ju seger.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand

ULTIMAVICI:

Får man hoppas är ju precis sånt här läge som alla lag måste älska att få möta Modo trendbrytar laget nummer 1.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Modo - Leksand
zigge: Är iaf på jobbet, så lutar åt det ja.
Kommentera

Sv: Modo - Leksand
ULTIMAVICI:Visst bli rdet väl vinst??
Kommentera

Modo - Leksand
Negativt= Jag jobbar och missar kvällens match.
Positivt = Modo är obesegrade de 2 senaste säsongerna då jag behövt jobba helg. 13 raka kan bli 14 ikväll!
Kommentera

« · 1630307