Robin Ztorken L: Även om jag inte är ett fan av JFK, tjänar det faktiskt inte till nåt att vi bråkar. Ingen är glad idag oavsett vilka analyser man haft
Tarasov: Modo är överlägsna men gör för lite mål. Leksand kämpar, är effektiva och har definitivt Zebrorna på sin sida. Life is a fucking tradgedy and i come to that conclusion as an optimist. Att MoDo förlorar är det för att hockeygudarna vill straffa MoDo... Synd att vi inte kan vända den negativa trenden innan vi åker ner i allsvenskan. Hoppas vi kan dra lärdom av alla, många många misstag vi gjort å komma tillbaka. Vi måste hitta en röd tråd igen. En gång MoDoit alltid MoDoit ❤️❤️❤️
Tarasov: Jag kommer inte titta på matcherna längre nog. Såklart så kommer man se resultaten men jag kommer börja med nya projekt istället. Hockey har tagit bort så mycket tid i mitt liv.
Klapp, Klapp, klapp! Jag applåderar er supportrar! Ni står kvar, Modo kommer tillbaka. Ni förtjänar inte detta, men ni kommer igen! Vi ses snart igen! Klapp, klapp, klapp
Forsberg 1978: Var menat som ett allmänt inlägg glömde bara att radera ditt namn när du låg högst på listan när jag börja skriva men jag tror du hade det på känn
modomille: Spelar ingen roll för mig, jag "följer med ner". Resultatet visar att vi faktiskt har chans och ta oss upp, vägen är lång, snårig och kantad av stup. Men hoppas att man tar detta på rätt sätt och försöker bygga något.
Nieminen: Jfk och Monno ....hey modo är bättre ...jävla idioter Skröder är viktig så även svartvadet ....halleluja. Rikta gärna skiten mot mig men ni vet hur allting ska vara. Va skönt ändå att 39 är en bra GM och att skröder är den nye sundröm...hallelujah
Monno: Vem är viktig för laget och bär laget? Lätt att glänsa när laget emellanåt exploderar. Om du ska ärlig också hur effektiv tycker du din idol har varit?
snowden: Jo redan gjort, detta ser bra ut. Laget som alltid hittar ett sätt att förlora. Så även ikväll. Kul att se Karlins Västervik nästa säsong . Undrar hur vi ska hitta vägar att torska mot dom??