knaskamilla:
Man kan nästan tro att det ekar här inne. Eller är det någon form av loopback på vad som går ut från min router?
knaskamilla:
Förhoppningsvis inte, men med tanke på hur mycket du klagat på hur det är kopplat i din lägenhet så vet man ju aldrig.
Frisco:
"-Luleåsupportrarna är de enda supportrar som skämmer ut sig i Kempis."
Som vanligt är ingen förvånad. i övrigt så måste jag berömma Claesson, han var bra idag. Trots att han egentligen är linjeman. Leinonens räddning i slutet på tredje är säsongens räddning enligt mig.
65selander:
MODO:s spelare landar i morgon förmiddag, de också. En helt vanlig kärra från Staterna till Sverige. Inget specialflyg.
Martin S:
I så fall har det blivit ändrade planer mot vad det var tänkt. Tanken var nämligen att åka med kvällsplanet som landar på Arlanda i morgon förmiddag. Men det kan ju ha blivit ändrat i sista sekunden, i så fall.
MODO Hockey spelar mot Luleå sin första match på nyåret. Ett Luleå som man senast besegrade borta med 1-0.
-Vi går tillbaka till de formationer vi haft tidigare och hoppas på lite bättre spel än mot Mora och Färjestad under mellandagarna. Då var det dåligt passningsspel och intensitet, det hoppas vi blir bättre nu.
- Vi vet att de spelade sista matchen natten mot i dag (torsdag) och vi hoppas de kan vara på svensk mark fredag morgon. Då kan någon eller några av dem bli aktuella till Timrå borta på lördag.
- De fick oss precis dit de ville och vi gjorde misstagen de utnyttjade. Jag hoppas att det inte upprepas i kväll. Ska förstås bli intressant att se vad Orszaghs frånvaro betyder för Luleå.
Noterbart om laget
Noterbart 1: Inga skador.