1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482803 inlägg · 4079 ämnen

Modo - Tik 161205

« · 1782425 Till forumet


Sv: Modo - Tik 161205
Woody: Ja det tråkigaste vore ju 4-0 efter första.
Eller ja, är det till Modo kan man väl förvänta sig en upphämtning. :-P

Blev lite besviken på Pettersson och Dahlen sist. Hoppas på mer godis därifrån. Men såklart att dom bränner målchanserna ändå. ;-)

Hoppas ni förlorar. :-)
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
J F K: Låt oss bara hoppas att det blir en spännande match ändå in till slutet som ett derby ska vara. Jag gissar på horder av utvisningar och hög volym. Det här är verkligen en av säsongens höjdpunkter för båda lägren. Lycka till (men inte för mycket...).
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
jå1: Det tycker jag också. Inte för att Modo spelat bra nog för att förtjäna det, utan snarare för att ett derby är ett derby. Många gånger verkar de leva sitt eget liv då det blir en rätt ovan situation för spelarna. Massor av folk på läktarna, ett väldigt liv, hög anspänning och många kompisar på andra sidan.
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Mydar: Själv tror jag att 3.7 ggr pengarna på Modo är ett väldigt generöst odds!
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Mydar: inte mycket till taggning här inne.. är det för att matchtrådens rubrik är helt uppfuckad? ;) är alla negativa inför mötet ikväll?
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Carl Lejonkräk: Realist som jag är, så tror jag på platt fall ikväll - 7-3 till Timrå tyvär, 3 snabba i sista avgör.
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Tarasov: Intressanta är ju hur bra T.Ericsson kommer va på den plats han faktiskt vill spela på.
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
J F K:
Kanske bara en tillfällig lösning fram till upphållet, det var ju rätt bra kemi i kedjan
Karlq. - T. Ericsson - KJ, undrar hur man gör om det fixar 3 framåt idag med...
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Tarasov: Jaha, då blev det lite av en kovändning då. Lämna AIK för man inte vill spela center och sedan spelar han center för oss. Jag har inget emot det då han gjort det riktigt bra och vi får då ett betydligt bättre djup på centersidan.
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Tobbe fortsätter som center och Byrån tillbaka...

Premium
Kommentera

Sv: Modo - Tik 161205
Tarasov: Passar nog Modo bra att möta Timrå nu, resultatet kommer att visa sig.
Kommentera

Modo - Tik 161205
Match!
Kommentera

« · 1782425