1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530142 inlägg · 4121 ämnen

Modo - Timrå 20/10

Sv: Modo - Timrå 20/10
{8179}: lägg till åldersskillnaden så förstår du.

Nucky: Låter bra för jag vill ha Hägga som powerforward så jag ser hellre att dom kallar hem O.Öhman igen om dom inte har en ny på g och kör han o Wahlgren som centrar. Men visst en match är lite tidigt att bedömma Wahlgren som center. Men jag tycker Wahlgren har bra blick för spelet och tror att han skulle klara det bra att centra en 3-4:e lina.

{5647}: Beror ju vilka du jämför med?

{6870}: Tingsryd på Onsdag, sedan följt av AIK, Oskarshamn, Västervik, BIK, Leksand och Löven.. puh!

Nucky: Tuff att komma därifrån med några poäng.. fasen känns så när man ser spelschemat över hela denna säsong..

{6870}: Wahlgren var bra i den bästa formationen(4:e) framåt dom senaste matcherna. Var oerhört besviken på honom förra säsongen, men han har lyft sig rejält till den här. Och varit riktigt bra sedan han fått centra mellan Alba och Stål-Lyrenäs

Nucky: Blir minst 21 poäng på dom 7 matcherna, MINST!

{6870}:
Tkr som övriga här att den kedjan fick ett lyft av att Tim W byttes in ist för OÖ, man har kört så i två matcher även mot Almtuna. Karlq.-VÖ funkar bra de med, tillsvidare kan man köra med Björkl. där men även prova m Röjarn. Fjärde får då bli
Wernblom - Häggis - Röymark/Björklund

Tarasov: ok har missat de senaste matcherna men det låter bra. Men Hägga måste spela fw han passar inte alls som center enligt mig!

Nucky: ja, nu blir det upp tillbevis, onekligen viktiga poäng, torskar vi kommer detta bli tufft!

« · 1844659