Heyerdal: Ett extremt decimerat botten dessutom. Tikka visar att han vill vinna denna matchen, nu får fan utespelarna börja arbeta lite också för Troja har tagit över och är närmast just nu.
Heyerdal: Dom är väldigt duktiga skridskoåkare och spelar med fart, men det märks att dom är tunna och jag tycker Modo rett ut det flesta situationer relativt bra ändå, visst kanske man kunde önska ett slagskott i rundeln till iceing ist för att alltid försöka lägga puckar blad blad.
Charliejfz: Första kedjan skapar anfall men är lätta framåt och eftersom OP inte fyller Sam’s plats framför kassen så skulle jag bytt OP mot Sylwander för han ställer sig alltid och skymmer målvakten och det är det jag tycker modo saknas idag.
RedNek: ha ha ha 😁 säg som det är! Du gjorde allt det där för att du skall få lungn och ro när du tittar på matchen. Och inte en kvinna som står och tjatar om ogjorda saker nu när det är match. 🥃😁👍
Har gjort allt vad jag kan för vinst idag. Skurat toan, monterat nya taklampor, tvättat bilen & löpt en runda. Tänt i kamin & hämtat 2 kalla. Teven inställd & chips i skålen. Nu jämrans! Hahahaha, blir väl torsk bara för att jag jinxar sönder matchen...
I en svårt haltande tabell. Om alla hemmalagen vinner ikväll har vi 22 poäng tillgodo för att nå en klar kvartsfinal. Dessutom vankas det då en ren seriefinal hemma på fredag.
Fast ska något bortalag vinna så hoppas jag det blir Mora