Tarasov: Är ju något snett i VIK, man torskar inte i ett hett/viktigt, mycket viktigt, bottenmöte mot Troja med 2-8! Hemma! Är nog ingen vidare stämning där inte, med konkurshot och säkert lite annat smått o gott...
Förhoppningsvis är tiderna på väg att förändras. Vi har brutit vissa negativa mönster iår, exv så har vi vunnit några matcher "enkelt", vi släpper in relativt få mål, även om vi faller igenom i endast 5 matcher har vi släppt in 4 mål. Det som stör mig förtillfället är dock att man slutar spela i 3 men det kan man nog ta sig igenom. Sist men inte minst så känns som Wallin nyper en extra puck per match som skulle varit mål annars. Ikväll är det eldprov dock:)
Tarasov: All MoDo-logik och historia pekar mot en torsk ikväll!
1. Vi har vunnit fyra matcher i rad(har väl inte hänt sedan Hedenhös tid) och kan haka på toppen. 2. Det mesta tyder på en välfylld arena, och MoDo har gått bra.
När ovanstående har inträffat, brukar MoDo ALLTID torska! Men jag sticker ut hakan och säger att det blir vinst ikväll, det här är säsongen när vi bryter historiska trender och vänder skutan åt rätt håll fan i mig! Synd bara att vi skulle hamna i Allsvenskan innan det inträffade!
Millennium: Zacke ser helt jävla värdelös ut, felplacerad, släpper billiga returer, står på knä så hela måltaket är öppet, måste ju finnas någon i j20 som kan stå ist?
eltifoso: Man hoppades ändå laget ska vara tillräckligt bra att vinna matcher även när inte de har en målvakt som står på huvudet. Men ytterst tveksamt idag.
atomragnar: Ja, vad ska man säga? Svårt att göra mål när man skjuter ett skott, på en period. Men det som är positivt är att det inte kan bli sämre from now on :-)
Robin Ztorken L: 3 skott faktiskt, men nä detta kan verkligen inte bli sämre! Det slarvas något underligt mycket i defensiven, Eriksson själv har väl inte haft rätt adress på en enda puck?! Zacke har sett darrig ut, blockerar puckar vid fel tillfällen, släpper returer utan att veta vart, sjunker ihop i målet och nä jag orkar inte fortsätta gnälla på honom, han är bara för dålig helt enkelt!
Varför ändrar man i laget när man är inne i en vinningstreak, sätt Röymark på läktaren för han tillför ingenting utom ett dåligt hemjobb
Är det inte avancerat så tror jag nog mer på 4 veckor, nu vet jag inte hur bra läkekött han har men är ung och bra tränad så chansar på 2 veckor med slinga, 1 vecka med lätt rörelse träning och sen 1 med vanlig träning om allt gått bra.
Gavelo: Tack för all omtanke angående Isak Wallins frånvaro i kvällens match. Isak fick ett skott på träning som tog illa. Inget brutet, ett rejält blåmärke, men ingen fara. Han är tillbaka inom kort! #modose ENLIGT MODO TWEET
{5647}: Överlägsna? Det är ju som en öppen svängdörr i defensiven! Modo har skapat en del lägen men det stämmer inte hela vägen, Västervik känns ändå bättre i offensiven än Modo och deras keeper verkar stensäker tyvärr