{8399}: Jag skulle inte klagat, men jag tror det tar på armen. Om det är handpass vet jag inte. Jag hade såklart varit besviken, men skulle inte egentligen kunnat klaga.
{8384}: skulle tro ungefär 2st i laget tycker det är roligt att gå ut på isen. Dvs junisar
Såklart det påverkar. Men då behövs karaktär.
Sen är frågan när de ska börja ta utvisning vid målbur ur läge oavsett. Vet inte hur många gånger målvakter slår den ur läge för att de tar i så hårt alt åker in för att de byter sida. Men de är också experter på att fixa det lite snyggt. Varför ska offensivt lag straffas för att de måste ta extra fart. Sätt fast dem lite mer o autoutv om ingen motspelare är inblandad. (Obs inget med dagens siguation att göra)
{6870}: Jag tror att om man har en tränare som har en spelidé kommer motivationen också. Hur ska det kännas att alltid bli fullständigt utmanövrerad av på papperet sämre lag? Tror fan att man har svårt med motivationen.
Hur känns det själv när man får idiotiska direktiv av sin chef. Känns det motiverande eller bara frustrerande?
Tyvärr börjar jag tappa hoppet, Modo är så oerhört sårbara (vet att vi har skador oxå) men verkar som det behövs så lite för att vi ska tappa fokus vid t ex uppspel så då rinner allt ut i ingenting.
Men skulle vi inte stötta vad ordförande Ulf sa? Skulle vi inte tro på ledarstaben? "Nu är vi alla på samma bana" så allt är lugnt, ge dom tiiid. Många här verkar ha ändrat åsikt snabbt..
{5647}: Jo, du har rätt förstås, men det är ändå modo-kulturen som behöver ändras. Jag menar det är ju Styf den äldre som är svår att focka pga far-somrelationen.