1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482571 inlägg · 4079 ämnen

Modo - Vita Hästen 170220

« · 1801876 · » Till forumet


Sv: Modo - Vita Hästen 170220
J F K: Det var ju öppen gata för Skröder också om han inte blivit fälld. Domarn denna match var helt otroligt dålig. Åt båda håll. Bara två utvisningar men det skulle ha varit betydligt fler.
Steens holding t.ex.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
J F K: Haha aa och dessutom så flyttar målvakten buren medvetet efter. skulle kunna ta två utvisningar men väljer att inte ta någon. bitches.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
J F K:

Bara titta på alla domare i HA, dom ser ju värre ut än Dick Axelsson, linjemannen idag måste ju bankat fast hjälmen på huvudet för det sticker ut på sidorna. Tror helt enkelt inte att dom har kondis och ork för det dom håller på med.

Hur är det med fystesterna på domarna i HA, måste ju vara obefintliga.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta: Vad är det som är sååå bra.
Kan du förklara det för mig?
Berätta vad du ser som är så fantastiskt
Eller vi kanske inte ser samma match
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Gavelo: nå jävulst.. killen får trampa förbi och trycka undan honom. Trodde hans(enda) uppsida var det fysiska spelet.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Monno: alltså bentacklingen på skröder kan vara en tydligaste jag sett på hela säsongen. Vilka djävla bottennapp som dömer. Är de helt djävla dumma i Huvudet???
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
MEN DET ÄR JU HELT JÄVLA SJUKT DOMARN!!!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Monno: Hur i hela friden kan man missa den där?????
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Monno: Modo har ju tappat allt, ser ut precis som vanligt nu!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Domsjö: Björklund är duktig men han är faktiskt oerhört klumpig. Det är nu och då han gör saker som man undrar hur det är med motoriken.
Framförallt ramlar.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Detta är något bara vi kan lyckas med. Haha helt sjukt. Är så mycket bättre än som men får ingen utdelning. Släpper in ett skitmål och tar sen en skitutvisning som det lär bli mål på. Baaara Modo. Finner inga ord!!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Gavelo: Måste säga att jag tycker Björklund är väldigt klumpig med klubban emellanåt.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Gavelo: samtidigt var det rätt ofarligt om inte modobacken gjort självmål.

Kan man inte hitta en kommentator som inte har vit käpp och knaprar valium?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
J F K: svagt av Eidstedt
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
MODO Hockey - HC Vita Hästen 1-1
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Domsjö: galet. Självmål. Inte ens nära att vara välförtjänt.

Kommentatorn fantiserar ihop någonting helt annat som vanligt. Vilket rikspucko.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Lolol:

Det där var billigt, nu är det bara att spela på tvåan och lasta. Vi är sköra och kommer nog vika ner oss.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Eidstedt är så jävla dålig!!!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Monno: Tacka fan för att han är på fyllan,det är ju måndag ;-)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta: Efter 2 perioder, låt Styf fortsätta :)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: Är Björklund full eller tror han vi var 6 på plan?
Lindgren var på andra sidan och han hade 3st framför sig. Så lägger han ett pass hem längs sargen?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta: ansolut:)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter:

1-3 BIK nu, men fan vad det är livat på läktarna, domaren har släppt många potentiella utvisningar på BIK.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
J F K: Räcker om den boosten är sex matcher lång
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
J F K:

Sedan är stor-janne tillbaka, fan han är en general på denna nivå. Tänk att få han kvar nästa år. Förlorar inte många närkamper.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Monno:

1-2 BIK nu, tack för det.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Monno: helt klart kan det vara tillfälligt, men jag gillar vad jag ser såhär långt. Men vi vet ju alla att våran kära klubb har en tendens att slå en på käften såfort man får lite hopp igen heh ^^
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
jeensen: Ja vi ska nog inte ropa hej ännu. Som JFK säger kan det vara högst tillfälligt.
Och nu kommer det en 3dje period...

Men spelet har sett bra ut. Tycker att just efter att vi gjorde mål så spred vi ut oss och ställde till det för oss. Men tycker vi lyckades samla oss på slutet igen.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Nucky: Helt klart, det syns tydligt och alla klappar om varann och peppar och slår klubba mot benskydd vid var och varannan avblåsning. Ser ut som 20 kilo släppt från mångas axlar.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta: Det är verkligen inte ovanligt att lag som sparkar tränaren kortsiktigt får en boost. Försvarsspelet tycker jag är skillnaden. Mindre stressat och mer tydlighet framför eget mål.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Finare spel idag, och fantastiskt att pelle bäckman tar över. låt oss vinna idag snälla alla hockey gudar.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: Märks att vissa spelare är betydligt mer avslappnade, bl.a Jakobsson som du nämner.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: Jag sitter bara och njuter. Alla pilar pekar uppåt. När vann vi en andra period t ex.
Känsla sade att vi får se ett annat lag ikväll. Alla spelar mer eller mindre felfritt. Man ser glädje uppoffringar, härligt tappa inte detta nu.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta:

Jag tror han sitter och njuter nu =)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: Ett annat bevis på att vi spelar bra är att Zzztorken är tyst :-)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta: Ericsson, smotherman och Jacobsson är riktigt bra ikväll
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Sven Tuta:

Ja det kommer jag inte ihåg, spelar oss ut ur zon så fint idag. Fan Jakobsson ser riktigt vass ut idag.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter:

BIK kvitterar, det tackar vi för.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: bara dom inte blir för ivriga, måste ha kvar sitt tålamod.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: När spelade vi så här bra senast?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Där tog löven ledningen mot BIK.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Eller:

Fan vad jag just nu gillar det jag ser. För en gångs skull är det vi som stressar fram misstag hos motståndarna och fixar chans på chans.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Eller: men han är ändå ofta jävligt bra placerad i offensiv zon, det finns fortfarande glöd i gubben!

Men det är en enorm skillnad på spelet nu, Modo har växlat upp 2 snäpp och är det klart bättre laget just nu efter halva perioden.

Bra gubbar fortsätt såhär
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Eller: Tycker det blir väldigt tydligt att han gjort sitt få fort han förpassas till en kedja som är lite sämre. Sist spelade han med Smotherman och då syns det inte lika väl.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Rytter: tycker Skröder har det svårt i egen zon ganska ofta
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Där slarvade vi för första gången när Skröder bjöd bort pucken. Inte van att det går 27 minuter inte första riktigt slarvet.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
MODO Hockey - HC Vita Hästen 1-0
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Tarasov: Tycker det har sett bra ut i första, tycker mig se att vi tar oss in i zon enklare och med mer fart än tidigare. Dessutom ser vi tajtare ut i mittzonen
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 170220
Tarasov: Lent har jag hört!
Kommentera


« · 1801876 · »