1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

474563 inlägg · 4078 ämnen

Modo - Vita Hästen 5/12

« · 1855641 Till forumet


Modo - Vita Hästen 5/12
Lite billigare biljetter imorgon. Håll er borta från utvisningsbåset grabbar och spela hela vägen in.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: tyvärr kan jag inte se live idag😐 blir tv. Tror ni de repa mod och vinner idag? Kanske skulle behöva vinna en jämn match
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper:
Vi tror alltid på vinst tills slutsignalen ljuder👊🤝
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: rätta takter det 😉 viktigt match idag å vinna om vi ska vilja ta slutspelsplats. Typ 6 poängsmatch idag.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper: Vi tror alltid på vinst tills motståndarna tar ledningen i 3:e ;)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo:
Skall erkänna att den tanken flyger förbi ibland, om ön tillfälligt🙄
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Ja är det då de går ut å tar en öl istället ;) ?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper: Med tanke på att ni var 1-2p ifrån negativt kval förra säsongen så ska ni vara glad att ni lirar Allsvenskan nu.

Tänk er värsta utgång, att ni inte hade vänt 4-0 till 4-5 mot Mora och fått kvala er kvar? Ni åker ur och får möta Kovland.

Var bara positiv till Modo nu, klart att SHL är dit man vill, ni kommer troligen tillbaka så småningom när ni fått allt på rätt plats men nu är erat mål att nå playoff-plats!

Delmål är alltid bra att ha!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
koskinen:
Ja vi får ju inte en 6-7 mål bakåt var 5:e match så klart man är nöjd:)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
koskinen: samtidigt så känns det som att laget slappna av sista matcherna näe det redan var klart. Så det med en poäng kan man ta med engnutta salt. Dock så ser jag alla steg. Vi är bättre i år. Mer ett helt lag där alla femmor kan prestera. Men vi har fortfarande spöket kvar där vi bara rasar. Men men det blir bättre å vad är inte bättre så än att skämta om det ^^
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: har någon statusen på Hanses?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Eller:
Röntgas tydligen, kunde spelat om det gällt slutspel men vill att han skall vara hundra innan de anv honom.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: Hoppas att det inte är något allvarligt.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov:
Nu håller vi oss till Modo - VH i denna tråd.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Vad tror ni om ikväll? Jag tror på Modo-seger.
4-2 öppen kasse! Vita Hästen gör ett tidigt mål, sen vänder ni.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: Ja denna match kan ju gå precis hur som, eftersom vi gjorde en bra match senast och förlorade så kanske vi gör en skitmatch idag men vinner?
Huvudsaken Modo har stenkoll på Palmberg.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Som vanligt från mig. Hoppas vi kan spela hela matchen. Gärna vara rejält på dem utan att det blir onödiga utvisningar eftersom de är farliga där.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper: Tisdag och match mot Vita hästen och den skrala framgången, ja något publikrekord lär det knappast bli, hoppas verkligen laget kan tagga till och spela ut ändå!

Har dock en känsla av att det blir en bitter förlust, första målet kan bli galet viktigt
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper:
Karlström/Åhström av ungdomarna ikv
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Har tyvärr den känslan med. ifall de drar på sig utvisningar blir det mål direkt. Men men det jag vill att modo skall motbevisa. Att en match på en avdankad tisdag mitt i serien mitt i ligan kan få dem att tända ändå. Kanske kan slappna av bättre då ^^
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: Kul :D Ha lite extra koll å se hur det går för dem idag då :)
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: Inget ont om Öhman eller Röymark men jag skulle nog satt Björklund med karlkvist och Ekarv. Tycker Jacobsson gått ner sig rejält sen återkomsten och känns både svag och ofarlig, dessutom använder han inte sitt enda vapen (skridskoåkning) och utmanar på utsidan så han hade fått byta med Björklund tills vidare
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: ah han syns fan mindre nu. Nyfiken hur Röymark kommer spela idag tycker det känns som han börja få upp lite mer fart.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Tarasov: Helt rätt att dom lyfter upp Åhström, har varit bra i J20 i år samt att han är delad 1a i totala poängligan.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Otto1: får jag fråga har Ekarv och Jakobsson underpresterat de senaste matcherna eller är det något annat som hänt? Ekar var ju bra inledningsvis såsom jag uppfattade det och nu 4 line.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: även Karlqvist naturligtvis. Han oxå 4 line.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Jaaaa
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: Tycker Ekarv varit genomgående bra, Jacobsson har gått lite i stå tyvärr!

Vacker mål, men det var väldigt avslaget på läktarn
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: Inte oväntat det är avslaget.

Molin lär vi väl knappast få se i modotröjan nästa säsong.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
atomragnar: Lär inte bevittna Sellgren i Modo mer heller
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Och domarna håller sämst klass av alla, först 6 man på banan och det ganska så tydligt och sen slashar man bort Björklunds klubba i anfallszon helt öppet, domarna gör annat!

Måste vara otroligt svårt att spela i allsvenskan när det verkar saknas bedömningsregler och annat
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo:

Suck! Denna jävla nivå, slå klubban ur händerna i en kontring. 6 ögon ser inget. Har dom så dålig spelförståelse så alla kollar på pucken?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: okej har även läst att Tobias Ericsson inte har presterat vore det inte ide att försöka med honom på centerplats med tanke på hur det ser ut?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Rytter: äntligen fick vi med oss en
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Rytter: Hoppas vi får se 60 minuter av stabilt spel ikväll!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Fan va snyggt!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
hk: 3-0 nu, snart kan dom börja spela på resultat
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83:

Tycker ändå han varit bättre på slutet. Vi behöver en sådan back som kan vara offensiv. Kolla hur han skapar 1-0 målet genom en grym prestation uppe vid blå.

2-0 skönt att Björklund kommer igång.
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper: ojoj börja hemmaspöket släppa lite?
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: okej nu gjorde Ekarv mål också ISLOSSNING😁
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper: Håll detta nu! Stänk in ett par till.
Vill att både Timrå & Modo ska kvala uppåt helst, guden väljer att ge båda lagen massor av lycka så båda lirar SHL 18/19.
Kommentera


Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
wolper: Glöm inte bort Boorken nu, leda med 3 mål är det värsta som finns!
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: säg inte så de kan inte spela på resultat 😉
Kommentera


Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: missar solklar interfearence på molin och tar det där. Helvete va dåligt
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83pinsam domare
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Ygge83: Bra bedömningsnivå igen..... eeee

Å så framskärten Palmeberg igen
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
MODO Hockey - HC Vita Hästen 3-1
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: märktes snabbt att vi hade domaren emot oss. Hoppar flera utvisnigar modo skall ha med sig men ger vh för inget. Pinsamt. Ha nivån. De har fan något emot modo. Är inte många matcher modo har med sig dömningar. Man blir frustrerad
Kommentera

Sv: Modo - Vita Hästen 5/12
Gavelo: snart har vi domare kulltorp här ;)
Kommentera

« · 1855641