Dundee: En liten fråga bara: Visst är du väldigt bitter när det kommer till MoDo? Jag får uppfattningen att du nästan bara skriver här när det går lite tyngre? Jag kan ha fel!
Dundee: Ekonomin räcker gott och väl till, Modo har inte ens bränt den tilltänkta 1:a budgeten man satt inför säsongen så där har du fel, vi ville inte betala dom pengarna för Kheller och då får vi skylla oss själva.
Med Hv’s nyförvärv så är vi i stort sett chanslösa i en matchserie
Gavelo: Helt rätt vi borde 100% ha satsat för en till spelare enligt mig. Sedan så kan man undra om letten var rätt spelare att ha in i detta lag? Jag menar kollar man på hans historik så har han varit medioker tills denna säsong och har dessutom inte spelat utanför Lettland innan. Hans engelska är ju tydligen tvär dålig så undrar hur mycket han ens kommunicerar med resten av laget? Skulle hellre ha satsat på den där andra letten Hinken var nära på han hade ju stor historik med spel i Tyskland innan och skulle nog ha lättare med att komma in i denna grupp men aja.
Gusse: Tror tyvärr vi kommer väga för lätt om vi möter något utav de övriga topp4 lagen i en semi, vi får hoppas på en skräll i någon av de andra kvartarna.
Dexter : Finns inte dom ekonomiska musklerna som hv har. Finns en lagdel där vi är bättre en hv det är på målvaktssidan. Sedan är det klasskillnad, skulle vi haft en teoretisk chans att vara med och utmana hade vi behövt förstärka mer tyvärr räcker ej ekonomin till.
Modo-Målet: Två kedjor har knappt varit över halva plan. Svårt att vinna en match då. Speciellt när första kedjan också har måltorka. Vi kan absolut nå en final. Men där har vi nog svårt att räcka till över sju matcher.
Heyerdal: Jag stängde av nu då jag inte orkar ser mer men ja 1-0 målet till HV var ju enbart endast på grund av slarv av Ingman. Sedan gör kelleher bort Styf helt till 2-0 sedan vettefan.
{7639}: Svenningsson kanske förlorade matchen åt oss. Men om man får vara osportslig så kan det bli värre för hv om André blir borta länge. Svenningsson får väll ett par matcher bara
modomille: Ja säger inte vi gjorde fel att tacka nej till Kelleher det var för mycket pengar. Men man ser ju klart och tydligt vad man får ochj inte får. Hvs investeringar kommer helt klart vara avgörande i slutspelet. Vi kan inte matcha bredd eller spets.
Gavelo: riktigt fult av svenningsson. lätt 5 matcher avstängning. det ska han ha också. försöker ju bara proppa andré. säger inte att han inte är värd en propp men då får den ju vara fair.