1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482553 inlägg · 4079 ämnen

MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005

518701 · » Till forumet


Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005

Sinuhe:

Den lilla del som inte tror att du är mer utbildad än dem i diskussioner, tror den möjligtvis också att publikvärdarna har fått utbildning i att hantera olika situationer i hallen?

Kommentera

Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005
Sinuhe: Men för helv....Läs i alla fall inlägget du svarar på. Kände jag dig inte bättre så skulle jag tro att du drev med oss.
Kommentera

Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005
knaskamilla: I frågan om diskutioner så har jag inte sagt att jag är mer utbildad än dom men jag tror till stor del att de är så.
Kommentera

Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005

Sinuhe:

Eftersom du uppenbarligen inte har någon aning om vad publikvärdarna kan och får göra tycker jag att du ska akta dig för att säga att du är mer kompetent. Jag är ganska säker på att du är mycket mindre kompetent än vad de är, faktiskt. Det grundar jag helt på det du skriver här, så du behöver inte börja babbla om att jag inte känner dig och sådär.

Kommentera

Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005
knaskamilla: Jag antar att det snart kommer ett "framprovocerat" svar, typ: Vd mrnat du mef plubikvädar?
Kommentera

Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005
knaskamilla: det enda en publikvärd kan göra är att dikutera och de kan jag oxå och äör nog mer utbildad på den fronten med än vad publikvärdarna är.
Och så länge personen inte gör mer än skriker så kan inte personen heller bli flyttad på så vitt jag vet
Kommentera

Sv: MoDo vs Whinemob, episode III, 8/3-2005

Sinuhe:

Nog för att NuMo tycker att jag inte ska svara dig, men jag gör det ändå. Du ställer ju en fråga. De är naturligtvis utbildade i att vara publikvärdar, vad annat skulle jag ha menat? De vet vad de får och inte får göra, de vet vad vakterna får och inte får göra...etc. Nu får du tänka ut resten själv.