1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

484881 inlägg · 4079 ämnen

Möjlig resa från Umeå 12/13

340743 · » Till forumet


Sv: Möjlig resa från Umeå 12/13
Skrev det här på modohockey.se och det är väl lika bra att jag limmar in det här också:

De preliminära priser MODO satt för matchbiljett inkl resa är följande:

Sittplats 255:-
Ståplats vuxen 185:-
Ståplats ungdom/studerande 155:-

Det är väl bäst att avakta vad Plexi får för svar från Modo men jag skulle tippa att enbart resa kommer kosta c:a 100:-, vilket är lika mycket som det kostar att åka med Bussen som går från Kramfors.
Vidare så är planen att bussen kommer avgå från Ålidhem två timmar innan matchstart och sedan även ta upp folk vid Vasaplan, Hörnefors och Nordmaling. Hemresan går 10 minuter efter matchens slut. Fullständig information ges när vi ser intresset är tillräckligt för resa.
Kommentera

Sv: Möjlig resa från Umeå 12/13
Björn VII:
Tack för tipset.
Som tur är är detta bara en engångsföretelse. MoDo ska börja arra själva i januari.
Kommentera

Sv: Möjlig resa från Umeå 12/13
Plexi:

Snyggt jobbat!

Om man bara får komma med en Reds Syd-erfarenhet så blir det: [f]Tydliga[/f] datum till folk för sista anmälan och betalning. Annars [k]kan[/k] det bli problem när det är mänskor i farten ;-)
Kommentera

Sv: Möjlig resa från Umeå 12/13
Plexi:

För de som inte vet och är för lata för att ta reda på det själv så är det Brynäs som står för motståndet, så eventuella Brynäsare boende i Umeå är givetvis även välkomna (även om det är på egen risk ;) )
Kommentera

Möjlig resa från Umeå 12/13
Jag har haft lite kontakt med MoDos kansli och får vi ihop tillräckligt intresse kan de hjälpa oss att fixa en bussresa från Umeå på Lucia.
Eftersom det är så pass nära på så kunde de inte garantera något men får vi ihop ett gäng så kanske det skulle gå att fixa.

För att få det lite organiserat så har jag skapat ett hotmail-konto där ni får maila in erat intresse. Kom ihåg att det inte är någon plojgrej så att ni inte mailar in utan att mena det!
Men se till att sprida ryktet bland nära och kära och med lite tur så lussar vi i Kempis!

Maila på : [email protected]
Kommentera

340743 · »