Klockrent att de åkte ifrån Foppa. Man undrar ju vem det är som satt det skämtet i spel? För att de skulle "råka" glömma att Foppa inte är med, det tror jag inte på.
Shawn Horcoff skall tydligen "Stoppa Foppa" ikväll. Men är han inte lite gammal för det? Enligt artikeln är karln i den respektabla åldern som skulle renderat honom ålderspension...
Tråkigt att det inte var Patrik Thornéus som hade skrivit artikeln. Han har nämligen försökt övertyga mig om att han alltid har rätt och att man ska lita på honom. Skulle ha varit kul att sätta dit honom på något...
Vad är matchtipsen inför kvällens drabbning då??? Jag var lite sugen att spela ett kryss idag, för oddsens skull. men realistiskt tror jag på 2-4 ikväll...
Kalle K: det vet du;) Men Jag tror inte att Modo-anhängarna här vill att jag ska spela på att dom vinner, för jag inte haft flyt med mitt spelande den senaste månaden.
Frisco: "Traditionellt den senaste tiden så har man sagt att en rumpmas är en person som bor i södra dalarna. Alltså i den södra änden(rumpan) av landskapet. D.v.s. kommuner och socknar i det södra dalarna - Avesta, Hedemora och [f]Ludvika[/f]. "
Salle: Det står i den artikeln att de ej vet riktigt. Ludvika gränsar inte ens till kommunerna vesta och Hedemora så då förstår du hur fel de har. En rumpmas kommer från Avesta. Inte från nåt annat ställe.
scim: En lögn av dig. De få gångar jag vrit i Umeå vintertid har jag varje gång varit på väg att bli påkörd av folk som cyklar mitt på gågatan (ja det är visst cykelväg där också) med smattrande dubbdäck.
Jag har en teori angående Salos nackspärr. Visst var det sagt att han drabbades av denna nackspärr efter att han blev påkörd mot färjestad...
Jag hävdar att så inte är fallet. Min teroi lyder som följer. Salo har flyttat in i sin nya lägenhet där det enligt gällande rykten ska finnas en plasmatv av betydande storlek. Problemet är bara att de ny sofforna inte kommit än. Tänk själv att sitta på golvet och glo på tv helt uppåt väggarna. Klart killen har nackspärr.
www.moratidning.com/sport/artikel.asp?id=1099384