shinzawai: ja han e hemskt dålig.. fast de har jag sagt hela säsongen... verkar inte som om modo får igång nått spel.. verkar vara en skitmatch från modos sida =/
Poffa: Modo spelar kasst Hv spelare kasst ..verkar som ingen av dom vill bli tvåa i serien ..man riskerar sannolikt att få en svårare lottning då om frölunda går till slutspel..men nu kan ju faktiskt Lhc bli fyra åxå
Poffa: Happy, happy, joy, joy. Happy, happy, joy... nej, vad säger jag... hurt, maim, kill menar jag ju... eller i varje fall åtminstone försöka att se ut som att man överhuvudtaget vill spela ikväll. Motivation slår att bara ställa in skridskorna på isen. Grattis Mora till segern
Hawerchuk: Troligen är man rädda om klubborna också, eftersom att bara fyra spelare har skjutit skott på mål än så länge. PP-spelet har ju varit komatost hela säsongen så där måste vi ju bli rent fenomenala i slutspelet. För att inte tala om slutspelets målkung, det vet vi ju alla vem det blir
hellge: Nej, men vi leder inte heller. Än. Dessutom så möter vi kvalseriekandidaten Frölunda här i stan på fredag. Det kan bli ett sant nöje att skåda den matchen. I wonder hwilka som har pressen på sig i det läget...
MorganaLefaey: De sade då så på PPV-sändningen innan jag gav upp och gick hem. Tydligen är det i Justins fall axeln som behöver kylas ner. Samma axel som han hade ispåse på efter senaste hemmamatchen, om jag minns rätt.
HD Sören Persson, Lidköping
LM Fredrik Ulriksson, Örebro
LM Conny Fredriksson, Karlstad