Icing-Ove: cirka 10 av dessa skott är från mittzon tror jag. På tok för lite skott från MoDo men dom har väl som vanligt lyssnat på Kent som sagt att man skall spela enkelt rakt och avsluta mer...
Visst känns det nästan lite befriande att förväntningarna på det här laget sjunkit till nära noll. Det är ju lite kul att det är fullsatt var de än kommer och så spelar de på Husum-nivå :-)
audiblegiraffe: Nä! Jag kommer aldrig att längta efter Pirro-hockey. Inte i MoDos färger i alla fall. Om han får fortsätta i andra lag så gör det mig inkentinken.
Icing-Ove: Detta med Weinis och Foppa har jag sagt länge. Det skulle även få den effekten att Sedinarna skulle få en ny kedjekompis (Salle?)som, förhoppningsvis, inte faller in i dutteriet lika mycket.
Kul för Salo att han (hittils peppar, peppar; tvi, tvi; kasta salt över axeln) gör en bra match...
Hoppas dom står upp i tredje och inte börjar backa hem för mycket.
Salle: Det är ju intressant att se att vi kan göra mål i en andraperiod, för i normala fall så är det just den perioden som brukar vara den överlägset sämsta i matcherna.
Hmm, verkar inte bättre än att jag varken ska lyssna på bortamatchen eller se bortamatchen för att det ska gå vägen...
Frisco: Jag kräver att Foppa och Weinis aldrig mer ska få gå mållösa från en MoDo-match. Fast jag tror iofs att allt har att göra med Muir-effekten som nu börjat verka...
Hälge: Tackar, tackar. Tänk att det bara behövdes att jag inte såg matchen för att vi skulle vinna. Hmm, undrar om jag skall ta med mig ögonbindel på matchen på torsdag.
Tror att man väljer att planera formtopparna efter när det är matcher mot TIK. Själv hoppas jag i varje fall på det ;)