65Selander: Nej det var SPS som stängde ner modohockey.se bara för att alla modoiter skall flytta hit mitt under sillyseason, sedan kommer dom att uppskatta sps så mycket att dom stanna kvar här!
[k]Frisco: Kontraktsskrivandet med Sedin-bröderna kanske stjäl all energi där ute?[/k]
Tack, jag höll på att glömma det - dags att skriva ett mejl till Gabriella R. eller vem det just nu är och försöka lirka till mig, i bästa fall, ett ståplatskort innan de släpps till alla de där som sitter och skriver negativa inlägg på internet. Usch, det finns bara svårigheter och problem i allt tycks det som. Hur ljusblått det än kan te sig på ytan.
Enäggstvillingar? Ja, det har du rätt i. Det kunde de ha varit - om de var ganska exakt lika gamla och födda av samma mamma. Förmodligen hade de då varit lika varandra, dessutom.
Vad gäller åffisjella förnekar jag bestämt att jag har något med hemsidans varande eller inte varande i Härnösand att göra.
Hälge: Hoppas att FV kan hålla spelet uppe. Själv struntar jag i att gå upp till Skyttis för matchen utan är hemma och ser Formel 1 istället.
Timrå förresten:
Anrells Floskeltopp:
02. ”Jag är gladast över vårt försvarsspel. Vi släppte knappt till en enda chans. Därför är det så tråkigt att vi släpper in tre mål.” Ulf Kvarnlöf, tränare Östersunds FK, efter träningsmatch mot IFK Timrå, 3–3, avd Lite att jobba på.
Paddan: Kulspetspennor? Bjästa verkar hålla sig kvar i det förgångna. En sak är i alla fall bra med Bjästa, det finns Cuba Cola (Sveriges äldsta Cola) på Statoil.
Lumber Jack: Tja, det verkar väl inte bättre. Jag har aldrig fattat det där med att kulspetspennors raspande på papper ska dra ner serverkapaciteten så våldsamt.
Frisco: Hmm, det är alltså Snygg-Janne på den vänstra bilden och Brolin på den i mitten, eller är det tvärtom? Det jag dock inte förstår är vem det är på bilden till höger. Kan det vara Susanne Ljungskog?
Paddan: Jag tror att det beror på att man inte slänger bort "kokspadet" utan det återanvänds år efter år. En annan förklaring är att kaffet mm är så dåligt att korven blir godare reletivt allt annat...
65Selander: Tja, men du vet efter ett tag så blir man less på all gåslevern och champagnen smakar inte särskilt gott heller. Speciellt inte ur en frigolitmugg märkt Gevalia...
65Selander: Det var ju någon som, givetvis ironiskt, spekulerade i att man stänger forumet för att ha råd att bygga arenan i hamnen.
Tja, går väl att ordna att ett antal procent av greenfeen på Veckefjärdens GC överförs till MoDo Hockey. Om inte annat så får vi väl ordna stödgalor med Eilert och andra giganter för att vi ska kunna fortsätta äta gåslever i periodpauserna.
Portello: Tja, enligt vissa hade det varit lindrigare om man kapat av elförsörjningen till Norrland jämfört med att stänga ner forumet. Fast...om man kapar elförsörjningen försvinner väl ändå forumet för de flesta.
Märkligt, trodde att modohockey.se skulle vara nedlusat med inlägg om hur skandalöst inkompetent föreningen är när man går med 7 miljoner i förlust. Men tydligen har luften gått ur hela forumet efter NilssonJ-affären.
Salle: Inte för att jag vill förstöra en tråd men heter det inte Harpsund ;-)
Förresten, Knas sitter och dreglar över "fuljanne" och vissa säkra källor säger att "henom" är Ingagill alltså inte den eminenta skådespelerska" som gick bort för några år sedan!
Ingagill det är Brolin mannen som suger en pingisboll genom en artär ;-)
Tyvärr så gick en eminent skådespelerska bort!
Eftersom jag inte vill sänka siten så får ni själv föreställa er..
knaskamilla: Hmm...får väl hoppas att webcom, eller vilka det nu är som gör siten, ordnar någon form av stödgrupp för dessa anonyma modohockey.se missbrukare. För egen del känns det inte direkt som något beroende, snarare en lättnad. Det kanske är för mycket att hoppas på, men nu kanske slutresultatet blir ett bättre fungerande forum.
Oj. Nu är det en större katastrof att stänga ner forumet än att stänga ner elnätet norr om Dalälven. Undrar om man kan vara lika beroende av forumet på modohockey.se som man kan vara av SpS - och hundra ggr värre? Jag är skeptisk. Ska väl vara Spud, då, som lever sitt liv genom forumet...
Om alla som brukar skriva på modohockey.se skulle flytta hit vore det lika bra att stänga ner SpS igen på en gång.