Kalle K: Vi skulle tappa twinsen (endast hörnen är ledsna), Pierre (Hedman tar platsen & Jansson får chans på bänken) och Vinhandlarn (den strörsta förlusten i dagsläget). Men nån målvakt tappar vi inte.
Kalle K: Vad det gäller "be till Gud att lockouten vara hela säsongen" så vet jag ett annat lag, söder om ett visst Y, som inte bara ber utan även har börjat med offergåvor för att sakernas tillstånd inte ska förändras...
Icing-Ove: NR31 får bara vara på såna nöjen när NR32 är tjänstledig. Fast iofs tror jag att NR32 har någon form av skräck för vatten så han skulle nog ändå aldrig vistats på den där bryggan...
Det knätoffska rödvita krutet har vätts ned ordentligt av Delfinnämnden, fyra matchers avstängning. Gud straffar syndarna genom att plocka bort en av de som slaschar minst, typ. Det ska dom ha f.d. lirarnas lag. (Falsk varudeklaration, ring Sverker någon!)
För att spinna vidare lite på trådens tema så tänkte jag ta och posta en länk jag fick mejlad till mig, i länken kan man finna bevis för att det inte bara är hockeyspelare som framställs i MoDo Hockeys regi och sedan skickas vidare till nordamerika, utan tydligen fungerar man dessutom som en plantskola för forumsskribenter (länk, och klicka på det som står efter "Subject:" för att läsa enskilda inlägg).
He'lugnt, magin sitter bara inom derbygruppen ändåså - dessutom är jag fr.o.m. 14/4 - 2001 helt befriad från eventuella leksandskomplex och anser därför att en trepoängaren för det verkligen lidande LIF på lördag är helt välförtjänt och juste.
Vi har ju dessutom kvar att möta Färjestad, Frölunda och HV ännu en gång vardera, så misströsta inte.
Verkar dock lovande att Hedlund och Antos avgjort mot LIF tidigare. De verkar ju funka bra ihop och vara lite pigga, tänkte jag. Fast...match mot seriens sämsta lag? Kan ju egentligen inte bli annat än förlust.
Frisco: Neeeeeeeeeeeej, nu kommer det ju att gå helt åt h-vete när inte Björn VII får starta matchtråden. Fast iofs så fick du ju äntligen skriva den hett efterlängtade NR22-tråden!
Tror jag ska vara riktigt negativ den här gången och tippa att vi förlorar mot LIF med 8-2.
Kamilla är inte här. Paddan är på jobb där han inte kan vara uppkopplad, kan det bli annat än tyst då?