NuMo: Håller med dig absolut, men det hade inte alls varit överraskande med en tvåa på Hägga där. Det var mer så jag menade, med tanke på att Örebro fick en tvåa när man åkte på Tarkki i första perioden.
DariusK: Sant. Vi har det mesta med oss nu. 3-1 favör med denna insats är ju fantastiskt. Tarkki bra och kul med alla MoDo-fans på plats. Andra glädjeämnen?
NuMo: Jag ser inte matchen. Men lät som modo tagit över tillställningen och Skröder missat öppet mål. Men lita på webradiosändningarna är väl kanske inte rätt.
Örebro experience: 2425 GP Elitserien experience: 793 GP Allsvenskan experience: 4217 GP AHL experience: 77 GP DEL experience: 52 GP
MoDo:
MODO experience: 3784 GP NHL experience: 3409 GP WC experience: 276 GP OG experience: 33 GP Elitserien experience: 5109 GP Allsvenskan experience: 798 GP SM-Liiga experience: 392 GP KHL experience: 117 GP RSL experience: 57 GP Czech experience: 25 GP AHL experience: 1135 GP NLA experience: 105 GP
Fan vad mycket erfarenhet det finns i den här matchen :-)
Det här är den sämsta seniorhockeymatch jag sett på mycket länge, och jag har sett mycket skit.
Helt otroligt att det kan vara så jävla värdelöst. Och tack för att vi leder och att Örebro är ännu sämre.
Knappt någon gång som mer än en kille åt gången jobbat hårt i checkingen t.e.x
Redigerad kommentar