yngwie: Sundström har varit väldigt bra och tarkki har lyft sig rejält, dock har han inte satts på samma prov som under grundserien och bättre motstånd, men han har minimerat sina misstag på ett bra sätt.
Jag tycker det är hur gulligt som helst att folk ger tummen ner på vissa inlägg. Misstankar finns att det är sveriges barnsligaste supportrar från arslet av sundsvall som håller på.
Tack alla Modoiter som befann sig i Örebro, för ett underbart stöd på läktaren! Och Tack Modo för att ni efter 0-1 i baken, visar hur bra ni kan spela! Nu fixar vi detta på fredag
Undra om inte Hägga har spelat till sig förlängt kontrakt nu på slutet. Han ska bara vara en jobbig jävel som smäller på och ligger nära MEN på rätt sida om motståndaren som han gjort de två senaste.
NuMo: Ja nu har vi (mar)drömläget, den som vinner på straffar spelar i elitserien, den som sumpar går till allsvenskan. Vem vill lägga straff under dom premisserna?
Edit: Hmm, var kom den bilden från? (Jo ett inlägg jag aldrig skickade för några dagar sen, skumt)
NuMo: Håller med dig absolut, men det hade inte alls varit överraskande med en tvåa på Hägga där. Det var mer så jag menade, med tanke på att Örebro fick en tvåa när man åkte på Tarkki i första perioden.
DariusK: Sant. Vi har det mesta med oss nu. 3-1 favör med denna insats är ju fantastiskt. Tarkki bra och kul med alla MoDo-fans på plats. Andra glädjeämnen?