1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 528169 inlägg · 4121 ämnen

Påhlsson

Sv: Påhlsson
Frisc o sjuk:

Det var ett j-vla velande. Skicka ner muffinsen i en kasse och kom hit, så ska jag bjuda på kaffe och Trocadero...

westerlind:

Det ska vara MJÖLK, för guds skull! Herregud...hur många gånger ska man behöva upprepa saker?

knaskamilla: Det undrar vi också emellanåt.

knaskamilla:

Tycker att du upprepar saker för upprepandets skull, ibland. Lite grann av tro, hopp och manifesterande.

Björn VII:

Äh. Det är ju ingen som fattar vad jag menar! Ta mina tomma inlägg, t.ex. Man kan posta dem hur många gånger som helst utan att folk hajar vitsen med dem...

knaskamilla:

Jag förstår, tror jag. Men det är ändå skoj att se hur långt man kan gå.

knaskamilla:

Nu är du onödigt hård mot dig själv. De tomma inläggen tycker jag nästan är lättast att förstå...

westerlind: Tvärtom. Det är obegripligt att MoDoratorerna låter det passera gång efter annan. Jag vet ingen annan som skickar tomma inlägg, eller nästan tomma inlägg i parti och minut som denna kvinna.

knaskamilla: MUFFINS IMORGON 19.00!!!

alla: Dubbel klubbenseger idag. Jag såg den som var närmast centrum.

modo: Värva Anders Molinder.

Frisco:

Synd, jag vill ju veta hur det klappas i klubb på ocentriska klubbtillhållet.

Björn VII: I en match för nåt tag sen hade ÖSK längst från centrum 9 skott på mål fördelade på 3+3+3. Ikvällens match mot Boden hade man 6+6+6 (ej att förknippas med tjock boks text och järngrupps låttext). Fint när lag inte har några svackor under matcherna.

westerlind:

Jag undrar om det säger mest om dig eller om mig?

NuMo:

Ja, de där förbenade MoDoratorerna borde vara inloggade lite oftare, så att folk slipper se mina tomma inlägg.

För övrigt är det väl ganska bra att jag skickar tomma inlägg i folks privata gästböcker lite nu och då, så att de kan få prova hur det är att vara MoDorator?

knaskamilla: Jag ska se sporten med Fredrik Ljungberg & Foppa, så du får tjata med de andra - eller dig själv - en stund nu.

Frisco: Molinder som just nu är bästa målskytt i TV Pucken 2002 spelar för Ramsele och en inte alltför vågad gissning är att han börjar hockeygym till hösten.

Ännu en seger för ÖSK ikväll där Zajkowski tog över 90% och Johan Agu gjorde mål. Även mål av spelarna med MODO som moderklubb, Daniel Hållberg och Jens Öhman. Öhman har ju varit med så länge så det känns nästan som om han har Alfredshems IK som moderklubb.

Nya tag på Luleå imorgon.

« · 132631