1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481545 inlägg · 4078 ämnen

Pikkadollens hyllningstråd

« · 1237742 Till forumet


Sv: Pikkadollens hyllningstråd
shinzawai: ha nu fattade jag vad du menade ;) Läste inte riktigt rätt där i mitt slöa huvud ;)
Jo andersson får gå om de skiter sig efter sånna utalanden
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
shinzawai: Oavsett hur det blir är det ett smart, sydeuropeiskt, drag att göra så här i en slutspelsstrid. Undrar om vi någonsin får en sportchef som har den fräckheten?

Ett bud på Abbotts nu? Ba'fatt?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Berka: Kolla intervjun med Pikka på MTV. Där sa väl Freddan att det var 99% klart att Pikkarambo stannar?
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
shinzawai: Går Pikka till VF är det bajbaj mr "99% klart med Pikka"- de fattade jag inte riktigt hur du menade, men vad jag hört så ska freddan och picka vara väldigt nära en förlängning med modo.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Berka: Typ.

Går Pikka till VF är det bajbaj mr "99% klart med Pikka"-Andersson. Det som kan tala för oss är att Pikka är laglojal och har bara spelat för två seniorklubbar inklusive MODO. Kan vara förhandlingsteknik från agenten också, det har man sett förr. Men visst förstår man om Göteborg, Skandinavium och Norbergs pengabuntar lockar.
Kommentera


Sv: Pikkadollens hyllningstråd
spud: självtolkning och fantasi
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Berka: Ja jag har samma problem nu när jag försökte. Vilken jävla hyllningsrulle de har kostat på!
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
spud: jag kan inte se videon, den står bara och laddar?
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Hyllning tydligen, har inte hunnit se den än.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Salle: För jävla roligt! Då både freddan och Pikken uttrycker förhoppning om att stanna bör det blir så.

Min konspiratoriska hjärndel har gått på högvarv och malt att Pikken spelade lite slarvigare på slutet för han har avslutat sitt MODO kapitel. Men så verkar det inte bli!
Bra jobb Martin freddan och Pikken.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Salle: Tråkigt att Freddan lovar det. Då blir det svårt!
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Martin intervjuar rekord-Pikka efter kvällens match.

Och Freddan är 99% säker. :-)


Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Poffa: Ja det var han som drällde på blå, men efter det gör Pikken inte ett jävla dugg för att det skulle bli bra. Dubbelassist då.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
knaskamilla: Folk ljuger inte. Inte jag heller, för jag angav aldrig med hur många poäng han gått om Horava.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Poffa:

Om folk inte ljuger så borde han ha gått om med två poängs marginal, väl?
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
spud: Den assisten ger jag till Hållberg alla dar i veckan.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Poffa: Kyllä! 37 pinnar för Pikkarainen är 2 fler än för Milo säsongen 1992-93, förvisso med några matcher mer under bältet, men å andra sidan i ett mindre målglatt MoDo överlag.
Kommentera

Sv: Pikkadollens hyllningstråd
Poffa: han får även ett assist till Dackells mål, fantastiskt lamt agerat där! Malek måste trott han hade en bollkalle bredvid sig.
Kommentera

Pikkadollens hyllningstråd

Har han verkligen ingen egen tråd sedan tidigare, den underbare finnen? Isf är det verkligen på tiden. Med tre assist idag är han, om jag inte räknat fel, förbi Horava i "mest poäng under en säsong av en Modo-back"-tabellen.

Ge karln femårskontrakt. IGÅR!!!

Kommentera

« · 1237742